Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Jun 04, 2012

Muhyiddin meroyan

Barisan Nasional (BN) bersedia untuk menghadapi kemungkinan pembangkang akan mengecam keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) jika kalah dan turun ke jalan-jalan untuk menggulingkan kerajaan dipilih secara demokratik.

"Mereka akan mendakwa keputusan pilihan raya sebagai tidak adil, tidak bersih untuk mewujudkan persepsi negatif," kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang dilihat mengulangi pandangan diberikan oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dalam tulisan blognya



Apahal mamat ni meroyan ni, dah takut la tu, buat fitnah orang nak gulingkan kerajaan, apa kejadahnya, dah 12 kali la beb pakatan kalah tak pernah pun mengamuk apahal untuk kali ke13 ni nak mengamuk, bodoh punya statment,

Ni mesti nak cerita sebaliknya, umno kalah mahu begegar Malaysia ni, kan puak ni mana tahu terima kekalahan, belum kalah pun dah cukup ganas main bangsat, lastik orang, pecahkan kereta orang, simbah cat kat kereta orang, serang anak muda kat dataran, dan macam lagi permainan bangsat, diorang. tu belum kalah baru nampak nak kalah.


Bukrti terbaru nampak sangat terdesak terpaksa import kumpulan k-pop untuk mentrabiah anak muda untuk mengisi kekosongan rohani, ikut pendapat kepala hotak sewel mereka. Habis kuliah ustaz kena batalkan bagi laluan k-pop. bayar pulak berjuta-juta. kan sial namannya tu guna duit rakyat sesuka hati mak bapak diorang. Manusia haramjadah atau berotak binatang ni apa kira, berhabis duit rakyat diorang belasah janji hati diorang puas, biar anak muda bertambah sesat jauh dari agama biar senang nak kelentong, semakin jauh dari agama semakin cerah peluang untuk diorang.

johorborn

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive