Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Jun 04, 2012

Nik Aziz Mengajak Kepada Gaya Hidup Iblis dan Dajjal kata Prof Dr Nasoha




Inilah yang terjadi apabila seseorang yang kurang jelas atau tidak faham langsung apa yang hendak diulasnya mengulas perkara tersebut..





Menurut Prof ini gaya hidup yang diamalkan oleh TG Nik Aziz adalah gaya hidup Syaitan, Iblis dan Dajjal kerana beliau (TG Nik Aziz) mengajak manusia kepada lain kepada Allah..



 





Kalau begitu.. Najib pulak gaya hidup apa?


darisungaiderhaka


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

8 ulasan:

  1. Tanpa Nama4/6/12 7:23 PG

    Professor nie yg dajjal. Dari universiti mana tu!... Kita boikot universiti tu. Biar dia takde gaji

    BalasPadam
  2. ...x tau ke umno itu penyelamat dari tuhan, makanya jk ambil jln lain itu adalah jln iblis...!

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama4/6/12 8:58 PG

    Ini pandangan peribadi Dr Mata (Nasoha) - tak kena mengena dengan Jemaah Tabligh. Dalam Jemaah Tabligh ada usul 16 - tak ada pulak dalam usul tu suruh kutuk & hina mana2 peribadi manusia.

    Dr ni dah terlalu lama tak bercakap dalam majlis syura Tabligh, bila dapat peluang bercakap (walau pun dalam rumah karkun)- habis semua usul Tabligh dan adab "bayan" di tolak ketepi.

    AzMiR

    BalasPadam
  4. apa nk heran, ulamak ada 2... yg menjilat pemerintah zalim dari dulu ada.

    dlm neraka bawah ada kafir, bawah kafir ada munafik....bawah timbunan munafik pula ada ulamak2 dunia yg menjual agama.

    dia nk bgtau orang yg berimej agama sebenarnya dajjal.

    org yg nampak fasik rasuah minum arak sex bebas tk solat .. itulah sebenarnya org mukmin yg menyembunyikan keislamana mereka kerana sangat ikhlas kepada Tuhan.

    pandai sungguh syaitan memperdaya

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama4/6/12 10:23 PG

    Cakap yang tak ilmiah lansung. Pak Aji kedai kopi yg aku pernah dengar lsgi best.

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama4/6/12 2:07 PTG

    Harap janggut ja pjg tp akai pndk.... Sufi sgt la UMNGOK tu.....

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama4/6/12 5:16 PTG

    Prof PUKIMAK hang...langsung tak layak jadi prof..mulut macam dajjal...jin tanah...bangsat

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama8/6/12 6:06 PTG

    prof ni antara beberapa prof paling bodoh yg aku tau bl dia mengulas tentang harakah islamiah yg di pimpin oleh tgna. ni lah akibat bila bergantung mewah dgn UMNO tapi lupa kepentingan Islam utk masykat hari ini.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive