Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, September 29, 2012

SEMUA KENA KENCING PASAL BONUS




Percayakah anda Najib hanya tau belanja wang bukan belanjawan....sebab bonus kakitangan awam 1/2 bulan dah dapat tahun ni,lepas tu lagi 1/2 bulan bulan dapat disember 2012 tapi kenapa diumumkan dlm belanjawan 2013?

Sebab dia nak kencing kah!kah!kah!...bonus tahun 2013 cuma dapat dapat 1/2 bulan je...



KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK
Masalah Tak Mampu Nak Tahan Lama? Selesai Serta Merta Dengan Hanya Libido Gel

5 ulasan:

  1. Betul jugakkan. Baru perasan. Tipah tertipu lagiiiii...

    BalasPadam
  2. Yg pasti bonus pertama patutnya dari bajet 2012. Takkan dah belanja baru nk kira?

    BalasPadam
  3. kalau pembangkang bentang bajet macamana pulak ?

    BalasPadam
  4. dah terpikir pon psl ni masa diumumkan... belanjawan 2013 tp klu dah dpt means guna bajet 2012 la kan... apa kan daya aku hanya rakyat biasa x mampu berbuat apa2...

    BalasPadam
  5. janji dapat...ada aku kisah...biarlah kena tipu pn janji dapat duit...syukur kpd allah... yang anwar kata nak bantu aku kawin...sampai skrg xdapat2...ti baru tipu...celaka punya pkr

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive