Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, September 17, 2012

TAIB MAHMUD DAH KECUT PERUT

DEY MACHA!!!
MAMAT NI KATA NEGARA AKAN RUGI BESAR
JIKA BN KALAH DALAM PILIHANRAYA UMUM KE 13
KAH! KAH! KAH!

DIA TAK TAU KA YANG AKAN RUGI TU SAPA?
BUKAN SAJA RUGI,SILAP-SILAP KENA MASUK PENJARA
KAH! KAH! KAH!

PASAI TU RAMAI PEMIMPIN UMNO BN
MAKIN HARI MAKIN MEROYAN
SEMUA TENGAH MINTAK NYAWA
SUPAYA RAKYAT TETAP PANGKAH BN
SEBAB KALAU KALAH
SEMUA RAHSIA AKAN TERBONGKAR
MAKA DEPA AKAN DIHUKUM
KAH! KAH! KAH!

DEPA INGAT RAKYAT BODOH
RAKYAT PUN TAU DAH LAMA RUGI
SELAMA DEPA NI MEMERINTAH
JANGAN HARAP NAK PANGKAH LAGI
KAH! KAH! KAH!



Taib: Negara rugi besar jika BN kalah PRU13

SIBU - Negara akan rugi besar sekiranya sebuah kerajaan yang baik pimpinan Barisan Nasional (BN) kehilangan kesinambungan pimpinan memandangkan gabungan itu menguruskan negara dengan sangat baik selama lebih 50 tahun.

Pandangan ini diberikan ketika negara menyambut Hari Malaysia dan spekulasi meningkat Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan diadakan dalam waktu terdekat.

Dipetik Bernama, Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud berkata, Malaysia tidak seharusnya ditadbir oleh kalangan yang kurang berpengalaman kerana ini hanya membawa ke arah kehancuran.

"Tiada pendatang baru dalam politik yang boleh melakukan keajaiban dan kemudiannya berkata mereka boleh berkhidmat dengan lebih baik lagi," katanya pada majlis pecah tanah universiti terbaru Sarawak iaitu Kolej Universiti Teknologi Sarawak oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di Jalan Lapangan Terbang Lama di sini hari ini.

"Barisan Nasional... mereka mempunyai pemimpin dan anggota berkualiti yang boleh membawa transformasi kepada negara ini.

"Najib, beliau sangat maklum tentang keperluan dan aspirasi negeri ini, memandangkan beliau seorang pengunjung yang kerap, sama ada ke pusat bandar atau luar bandar, sejak menerajui kepimpinan kerajaan persekutuan tiga tahun lepas," kata Taib.

Justeru, beliau berkata, masyarakat Sarawak sekali lagi perlu berdiri teguh di belakang kerajaan pimpinan Najib, untuk membolehkan negeri ini, yang semakin menghampiri pemodenan, mencapai aspirasi ini dengan jayanya.

Sementara itu, berucap pada majlis Hari Raya anjuran Dewan Undangan Negeri kawasan Nangka di Masjid An-Nur, yang turut dihdiri perdana menteri, Taib berkata:

"Rakyat berdepan perjuangan yang besar untuk mempertahankan kerajaan BN yang mempunyai komitmen dan sejarah dalam membawa kemajuan serta pembangunan di negeri ini."

Beliau berkata perjuangan itu menjadi semakin rumit saban hari, namun kerajaan BN mampu menanganinya, tambahan pula kepimpinannya telahpun membuktikan keupayaan dan kebolehan untuk menjadi semakin baik.

"Ayuh kita beri mandat yang paling besar kepada Najib untuk memimpin kerajaan sekali lagi dalam Pilihan Raya Umum ke-13.

"Mari kita bersatu padu mengundi kerajaan dan kepimpinan beliau serta menolak golongan yang hanya mahu membuat pelbagai janji," katanya.-SH




KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama18/9/12 8:59 PG

    Get lost and don't ever try to make peoples look stupid and don't try to fool peoples as what you did since you hold the post as KM (Ketua Malaun) Sarawak!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive