Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, April 12, 2013

Fitnah Video Seks: Peguam Mustafa dakwa ia fitnah Umno

Seorang peguam yang mewakili Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali menafikan bahawa individu dalam video seks terbaru adalah anak guamnya.

Asmuni Awi, yang mengetuai firma Awi dan Co, memberitahu Malaysiakinibahawa beliau baru sahaja dilantik oleh Mustafa untuk mewakilinya.

"Ini memang fitnah. Tidak ada orang buat kerja ini melainkan UMNO.

"Pelanggan saya menafikannya. Video itu tiba-tiba sahaja muncul," kata Asmuni yang juga pengerusi Lajnah undang-undang PAS.

Asmuni (kiri) memberi amaran bahawa anak guamnya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan terhadap pengeluar atau blogger yang memuat-naik imej tersebut.

"Kalau kita tahu produser siapa yang terbitkan video ini kita akan ambil tindakan," katanya.

Mustafa sementara itu mengeluarkan kenyataan satu perenggan mengatakan bahawa beliau tidak akan menjawab sebarang pertanyaan mengenai isu yang diperkatakan itu. 

"Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan," katanya dalam kenyataan satu perenggan yang disiarkan dalam akhbar web PAS Harakahdaily .

Malaysiakini

27 ulasan:

  1. Pada hari pcalunan di pmatang pauh nanti 'papagomo' bukan wan azri. 'Seseorg' akan jadi 'papagomo'. Jadi lengkaplah penafian wan azri. Selamatlah dari kena saman di mahkamah.

    BalasPadam
  2. pemimpin yg bertopengkan parti islam, wajib hukum hudud ni. rejam sampai mati

    BalasPadam
  3. natang puak2 UMNO ni, mu fitnah tok guru ni, apa bukti dia berzina, semua tu fitnah dajal
    nantikan kehancuran UMNO

    BalasPadam
  4. kerana beliau pemimpin islam maka dengan itu lenyaplah dosa zina beliau kerana dia penyokong PAS

    BalasPadam
  5. huk aloh, aku ni x la benci pas pon, tp dah terang2 muka dia kot, nak kate fitnah camne lg? kome ni taksub sungguh, smpai maksum jdnya manusia nih -__-"

    BalasPadam
  6. pewaris bangsa melayu13/4/13 12:45 PG

    aku dah tengok video tu... best giler. tahniah penyokong pati sesat. Rupanya kauorang tak sepandai bloger UMNO meng "impose" pak nuar, pak tapo, dan pak din. Hahahaha. Mana doa ko engkauorang, mana sembahyang hajat engkorang, dan mana video yg kauorang gempakkan... pemimpin UMNO. Hidup UMNO dan BN...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama13/4/13 2:26 PG

      aku org BN juga...tapi janganlah merendahkan dan mencaci ibadat spt doa dan solat hajat. Jangan melampau dlm berpolitik...sila matang. Kalau tak puas hati...kau oleh cari aku. Ini pasal agama....maruah agama. Ni kekadang aku benci dgn penyokong BN macam ko ni.

      Padam
    2. aku advise ko supaya nasihat kan org org PAS tak perlu nak solat hajat nak jatuh kan UMNO dan pecah belah kan UMNO. solat hajat utk jauhkan dari berzina itu lebih baik.

      Padam
  7. Tanpa Nama13/4/13 1:30 PG

    Berfikir la secara waras, kalau betul, dia boleh rakam kenapa x pangil je jabatan agama wat serbuan kan senang dgn bukti, xde la jd fitnah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. gambar video clear, suara clear ko kata fitnah lagi.aku sempat down load. aku bagi copy ko bole jugak

      Padam
    2. Tanpa Nama13/4/13 9:04 PG

      dalam mahkamah pun tak pakai dan dalam Islam pun tak pakai video.

      Padam
    3. Tanpa Nama13/4/13 9:07 PG

      takat mengaku Islam hanya pada nama je, dia pakai kut

      Padam
    4. Tanpa Nama13/4/13 9:15 PG

      jika tanpa bukti yang sahih tu yang orang kata fitnah, faham bahasa Melayu.

      Padam
    5. Kalau boleh rakam vedio kenapa x perangkap dgn tangkapan jabatan agama? Ape tujuan rakam, nak aibkan? Islam tak ajar mcm tu,

      Padam
  8. Tanpa Nama13/4/13 2:38 PG

    Sikap org melayu yg cepat percaya kpd sesuatu perkara tanpa menyelidik cukup menyedihkan.

    Cuba tgk peha individu tu- transparent sampai boleh nampak meja belakang tu... teknik kesan khas sudah canggih skg ni lebih malang ia digunakan utk menfitnah! Kebenaran pasti akan muncul!

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama13/4/13 2:54 PG

    Bengong..... Si pak pung pak mustape, romen awek dirumahnye.... Dah mengaku itu dia.... Fitnah apa lagi...... Rasa nak menangis tgk PAS dipermalukan sebegini rupa..... Dok pang pung pang pung hudud, setiausaha agung baik punya sedap..... Aku nak pas yg dulu..... Yang penuh dgn ulama yg berhemah..... Bukan ular dlm semak seperti pak pung pak mustape ni....

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama13/4/13 3:11 PG

    pelakon perempuan tu super impose jugak ke?? teruk betul sampai buta mata n buta hati penyokong2 tegar pas n pkr ni.

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama13/4/13 9:31 PG

    rajin dok buang masa edit video porno.. kasihannnn... x ada keja agaknya... org gila yg edit ni mesti dok layan cita lucah kot hari2... batey berdiri selalu kot... wakaka

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama13/4/13 9:51 PG

    korang ni buta mata atau buta hati????

    BalasPadam
  13. Ameno bukan setakat buta mata dan hati tp buta perut skalo...macai detect

    Mr. Right

    BalasPadam
  14. Yg buat video ni suka sgt nmpak... dpt tgok live sambil shooting..tp dia tak pikir, satu hari nnti org lain rakam bini dia @ ank prempuan dia..baru la nyesal tak brlagu..Ya Allah slmtkn negara kami drp fitnah yg sdg mgganas..

    BalasPadam
  15. Umno=parti rasuah,fitnah,lucah,natang,setan..,

    BalasPadam
  16. kalau kata difitnah dan kita dah dimalukan kenapa sampai la ni tak berani buat report polis dan samanlah yg buat fitnah tu...sebab takut jadi macam kes video trio datuk T libatkan Mr mansukh sampai sekarang tak berani saman...hingga rakyat akhirnya percayalah pendedahan trio datuk T itu...lekaslah saman sebab rakyat sekarang ni dah tak bodoh lagi semua pandai gunakan fikiran secara bijak, logik dn manasabah!

    BalasPadam
  17. tanda dunia di akhir zaman...banyak kejadian2 yg berlaku macam tak boleh diterima akal...tetapi itulah spt kata bidalan rambut sama hitam hati lain2...tapi ingat Allah amat mengetahui...dont judge the book by its cover...manusia topeng...

    BalasPadam
  18. jgn suka maki-hamun Umno...tuhan kadang2 segera tunjukkan kebenarannya...nah ditunjukkannya musibah yg amat berat dn memalukan... semuanya berada di dlm kekuasaanya Tuhan yg maha agong lagi amat mengetahui!

    BalasPadam
  19. hidup Umno!...hidup Barisan Nasional!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive