Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, April 20, 2013

HAMPEH!!! CALON BN TARIK DIRI TAKUT KALAH

Che Johan Che Pa Tarik Diri Di Pasir Mas



Di luar jangkaan ramai, kerusi Parlimen Pasir Mas menyaksikan pertembungan satu sama satu antara calon Bebas, Datuk Ibrahim Ali dengan calon PAS, Nik Abduh Nik Abdul Aziz, anak menteri besar Kelantan.

Persaingan kedua-duanya disebabkan calon BN untuk kerusi tersebut, Che Johan Che Pa, tidak menyerahkan borang pencalonan di pusat penamaan calon biarpun hadir sama pagi ini.

Presiden PERKASA mendapat sokongan bulat daripada mantan perdana menteri Dr Mahathir Mohamad untuk mempertahankan kerusi tersebut.

BN sebelum ini memilih Che Johan walaupun Ibrahim disebut-sebut bakal terpilih sebagai calon, seperti naib presidennya dalam PERKASA Datuk Zulkifli Noordin.

Ibrahim pada 16 April, hari yang sama selepas BN mengumumkan calon, dengan kecewa akhirnya mengisytiharkan akan mempertahankan kerusi itu sebagai calon bebas.

Justeru, jika berlaku pertembungan tiga penjuru, pemerhati politik berpendapat, keadaan yang berlaku tidak akan menguntungkan BN dan berpotensi memecahkah undi mereka sendiri.

Ia pasti mewujudkan keadaan serba-salah bagi penyokong mereka sama ada mengundi BN atau Ibrahim - wakil rakyat lama mereka yang pro-BN.

MK

NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?

11 ulasan:

  1. ulasan salah tu....ini mmg perancangan bn nk bg laluan kt brehim katak tp tak mau bg simbol bn

    BalasPadam
  2. Antara main an mahazir Dan rosmah-
    Umno terpaksa melututla pd Ibrahim mint a masuk amno kalau Ibrahim menang

    BalasPadam
  3. sebelom ni milo suam ada mengatakan dapt mklumat dr bilik perang bn yg calon bn tidak akan menyerahkan borang penclonan dan beri laluan kpd pak brahim....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas Che Johan. Anda bijak kerana membiarkan percaturan di Pasir Mas hanya berlaku antara Nik Abduh dan Ibrahim Ali. Biarkanlah. Ibrahim memang sudah dominan dengan warga Pasir Mas.
      Ingatan kepada Tok Pa dan BN Kelantan: Jangan marahkan Che Johan. Ingatlah, tindakan Che Johan lebih kepada penyelamat undi daripada memberi kemenangan mudah kepada PAS. Mungkin Che Johan sedar lebih awal bahawa dia akan menjadi pengacau undi yang boleh mengelirukan penyokong BN di Pasir Mas jika beliau terus bertanding.

      Padam
  4. strategi tebaik nok pereboh nik abduh..dia ingat boleh menang mudoh bila pecoh undi..huhu

    BalasPadam
  5. Tanya Sama Najib apa sebab goyang
    Nanti Jawab Najib, Katak kasi goyang

    BalasPadam
  6. salam,
    tlg la jangan sebarkan firnah. Tun M berada di Jerlun semasa penamaan calon pagi tadi. Harakah ni kuat betul bagi misleading info pada ahli. memalukan parti betul. untuk nota, itu gambar Tun M ngan brahim ali semasa majlis perkasa.

    BalasPadam
  7. Memang la gambar lama,apa masalahnya bro?

    BalasPadam
  8. Itu gambar hiasan la bro tanpa nama.

    BalasPadam
  9. Macai igt gambaq bogel kah kah kah

    BalasPadam
  10. Che johan tak bertanding tu bukan free gitu2 jer...sure ada masyuukkk baekkkkkk punya...

    Amporno, duit dan seks mane boleh dipisahkan...

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive