Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, April 16, 2009

Anwar Dicalon 100 tokoh Paling berpengaruh di dunia



Pejabat Ketua Pembangkang Parlimen Dato' Seri Anwar Ibrahim melaporkan, pimpinan Pakatan Rakyat itu dicalonkan oleh majalah 'Time' antara 100 tokoh paling berpengaruh di dunia. Pencalonan tersebut memberi kredit kepada Malaysia iaitu di kalangan orang Melayu, memang mampu menampilkan tokoh berwibawa, berkarisma dan setanding dengan pimpinan negara luar. Bagaimanapun sikap Pateh Karma Wijaya yang berakar umbi dalam pimpinan Melayu, legenda Hang Tuah dan Hang Jebat menjadi tragedi yang ditangisi sepanjang zaman. Justeru dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh pejabat Dato' Seri Anwar hari ini (15 April 2009) menjelaskan:

"Majalah antarabangsa Time sekali lagi mencalonkan Anwar Ibrahim sebagai antara 100 orang tokoh paling berpengaruh dunia untuk tahun 2009. Pada tahun lalu, Anwar diiktiraf sebagai antara tokoh paling berpengaruh dalam kategori Pemimpin & Revolusioner sebaris dengan Barack Obama, Hillary Clinton, Dalai Lama dan Vladimir Putin.Sekiranya anda ingin memilih calon tokoh berpengaruh dunia untuk tahun 2009, anda boleh layari pautan di bawah:

The 2009 TIME 100 Finalists

description: pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil,parlimen,dun,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru,altantuya
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive