Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Julai 04, 2009

Manek Urai - DAP KEDAH Amalkan Politik Tadika



Teruskanlah DAP KEDAH memainkan politik tadika. Yang akan rugi ialah org Cina di Kedah apabila suara mereka akan berkurangan. Ingatlah di KEDAH 80% adalah Melayu ISLAM. Penyokong PR dr Melayu ISLAM merangkumi 40%, manakala lebih kurang 15% lagi adalah dr bukan MELAYU. Adakah DAP hendak PAS menggadaikan suara 40% orang MELAYU semata2 untuk mendengar suara 15% yg belum tentu mewakili suara sebenar dan kehendak mereka?
KEDAH bukannya seperti Pulau Pinang, Perak dan Selangor di mana majoriti bukan Melayu hampir sama dgn majoriti MELAYU, jadi corak pemerintahan juga lain. Bukan semua suara kaum boleh ditunaikan dlm hal2 tertentu. Kalau di Pulau Pinang suara PAS diketepikan, di PERAK isu TANAH 999 tahun dan di Selangor isu kandang BABI dimainkan, PAS tetap kukuh menyokong walaupon apa yg di buat itu boleh memudaratkan PAS, tetapi disebabkan PAS tidak mementingkan politik sempit, PAS tidak melayan perasaan seperti UMNO.

Kepada penyokong2 DAP yg masih lagi bersama kerajaan, pilihlah yg mana lebih baik untuk masa depan orang Cina di Kedah, adakah menyokong perjuangan kaum yg sempit ataupon bersama menolong nasib kaum Cina yg sebenarnya?

dtecconan


Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. Lim Kit Siang jwb `ini bukan pasal babi, ini berkaitan manusia. DAP kedah merasa ada isu2 di kedah yg tidak diberi perhatian oleh kerajaan negeri'.

    My question to LKS, did you feel that many issues in Penang that has been raised by your counterparts PKR & PAS was properly taken care?

    PAS won't, I repeat won't ever practise such a swine politic like kedah DAP

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive