Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Ogos 13, 2012

MAHASISWA ANTI PTPTN DI TAHAN KETIKA BERBUAT MAKSIAT DI DATARAN MERDEKA

Pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur kemarin telah cuba menghalang sekumpulan mahasiswa yang mahu berbuka puasa dan bersolat terawikh di Dataran Merdeka kerana perbuatan sekumpulan mahasiswa ini telah  menganggu beberapa pasang kekasih yang mahu beromen di kawasan tersebut.



Menurut Sulaiman bin Shaari, beliau terkejut apabila tiba di Dataran bersama kekasihnya Suriani Bt Haji Talib apabila melihat beberapa orang pelajar sedang bersolat maghrib berjemaah di tempat selalu dia beromen dengan kekasihnya.



Mujurlah katanya tindakan pantas pihak DBKL menghalau kumpulan yang mahu solat itu tidak membantutkan usahanya untuk merosakan anak gadis seorang haji yang baru datang dari kampung.



Perhimpunan untuk solat terawikh itu akhirnya berjaya di halang dan DBKL mula menbuat kawalan agar tidak ada sesiapa lagi yang berani menganggu pasangan pasangan ini beromen.



Di bawah adalah video2 yang menunjukkan tindakan pantas DBKL membenteras tindakan mahasiswa yang menganggu orang nak beromen di dataran Merdeka..












Sumber: ABU NAWAS (Warga Miskin Kota)


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive