Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Ogos 22, 2012

DRAMA SEBAK SEORANG IBU DI TV3SUKU

DEY MACHA!!!
DRAMA BERSIRI SEBAK SEORANG IBU
KINI BOLEH DISAKSIKAN DI BULETIN UMNO TV3SUKU
SETIAP MALAM MULAI RAYA KE 3
KAH! KAH! KAH!

SAMBIL MAKAN LEMANG BOLEH LAYAN DRAMA MURAHAN NI
JANJI DIKETUPATI
KAH! KAH! KAH!








Screenshot tweet Azwan Ali yang mengecam keras Umno,TV3 dan Ummi Hafilda aka Ketua Wanita Umno Lorong Haji Taib.




KUALA LUMPUR: Pengacara terkenal, Azwan Ali mengecam keras perbuatan media kawalan kerajaan, TV3 yang memperalat ibunya untuk kepentingan politik kotor Umno.



Beliau kesal kerana ibunya diheret dalam kancah politik ketika umat Islam merai sambutan Aidilfitri, semata-mata untuk mengkritik abangnya, Mohamed Azmin Ali.



“Hari baik bulan baik? TV3 terus memporak peranda kisah famili Azwan Ali. Masya-Allah. Musahabah diri.



“Kesian sungguh nasib seorang ibu yang sanggup jadi bahan TV3 untuk rating,” tulisnya dalam twitter, malam semalam.



Beliau merujuk laporan Buletin Utama TV3 yang memaparkan ibunya, kononnya kecewa terhadap Azmin selepas menonton slot itu secara tidak sengaja.



Azwan percaya, ibunya diperalat Ummi Hafida yang bersekongkol dengan Umno bagi memfitnah Azmin yang juga Timbalan Presiden KEADILAN.



“Kesian juga aku tengok.. tapi rasa kesian tu hilang tiba-tiba bila si Ummi Hafilda turut kelihatan berada di sebelahnya,” tulis Azwan merujuk adik perempuannya itu.



Namun, beliau bersyukur kerana ramai peminatnya memberi sokongan kepadanya dan Azmin, malah mengutuk laporan berkenaan yang disifatkan mereka sebagai ‘jijik’.



“Slm. Syukur ramai akui betapa jijik nya usaha @buletintv3! Maha kaya Tuhan kecuali those Lembu Lembu kaki Suapan ya! Amin,” tulisnya. Ini bukan pertama kali pengacara yang terkenal dengan ungkapan ‘ Ada aku kisah?’ dan ‘Amboi amboi amboi…’, menyelar Ummi Hafilda kerana mengheret ibu mereka ke kancah politik.

mafiaboss2u


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. Salam Lebaran. Alhamdulillah Saya sempat singgah & akan menjadi Sahabat Setia Blog ni, InsyaAllah... Sy singgah dari Blog Saya: www.queachmad.com

    Saya masih baru lagi dalam Dunia Maya ni, harap jasabaik untuk support Saya, bantu Saya. Kalau tak keberatan, mohon pautkan Blog Saya di sini supaya dapat Saya sama2 berjuang MENCARI KEBENARAN KE JALAN ALLAH... Terima Kasih, Jasamu Dikenang... Jika ada rezeki Blog Saya dipautkan ke Bloglist, harap dapat maklumkan pada Saya tentangnya, InsyaAllah..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive