Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Ogos 03, 2012

BANGANG SAMPAI TUA



DEY MACHA!!!
PENCACAI NI SEMUA TUNJUK BANGANG
DAH TUA TAPI ILMU KURANG
KALAU DAH TAK DAK AYAQ UNTUK WUDUK
TAK TAU KE BOLEH TAYAMMUM?
KAH! KAH! KAH!

BIKIN MALU UMAT ISLAM SAJA
LEMBU PUN PANDAI CARI AYAQ WOIII
KAH! KAH! KAH!



KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

7 ulasan:

  1. Tanpa Nama3/8/12 9:17 PG

    YG blogger ateh ni pn bangang gak... mmg la leh tayamum, tp klu air dh takde yg spatutnya disediakn... siapa yg lg bangang... ckp owg, ang pnah ke istinjak pake batu atau tisu, bodoh!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko ni pandai sangat laaa...sampai abis pandai ko..tak paham bahasa si bloger nii...

      kalau ko ngadu kat bloger ni yg ko takdok pitih....
      maka bloger ni kata ..ko pegilah mintak sedekah....
      ko g mintak sedekah tak?????

      kah kah kah kah kah kah ...

      Padam
    2. Tanpa Nama3/8/12 11:17 PG

      nko ada kat situ ke....patutla marah...hehe

      Padam
  2. Tanpa Nama3/8/12 9:42 PG

    biasa lah dah la bodoh dibodohkan lagi olih pemimpin lembu....nasib kau la labu!!!!!

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama3/8/12 10:37 PG

    hahaha...masalahnya statement kat poster tu yg jahil sgt. Punya byk mslh lain kalo air takda, tang wuduk dijdkn alasan. Bhai, wa tgk lu cam tak yakin jer dgn hukum hadas Islam.

    BalasPadam
  4. Nak buat lagu mana pencacai mmg suka hina hukum Islam kahkahkah

    BalasPadam
  5. kalau muka2 ni bukan banggang sampai tua... sampai mampos deme banggang... dulu kini dan selamanya BANGGANG!!!!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive