Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Ogos 10, 2012

PENCIPTA MELODI LAGU JANJI DITAKUTI TERMAKAN SEMUT?


Logo sambutan merdeka yang ditransformasi melalui cabaran debat baru-baru ini.Memang xble blah kan...kah!kah!kah!

KUALA KETIL: Kontroversi lagu Janji Ditakuti yang berlarutan selama sebulan kini mungkin berakhir bilamana pencipta melodi lagu tersebut akan disiasat sedikit masa lagi.Tindakan ini diambil kerana lagu ciptaannya dikatakan diciplak. Siasatan mungkin menjurus kepada kemungkinan pencipta melodi tersebut termakan semut semasa bersahur.

"Biasanya orang yang makan semut akan bodoh selama 44 hari,jadi kita tidak menolak kemungkinan melodi lagu tersebut terpaksa diciplak kerana pencipta melodi tersebut dalam keadaan bodoh pada masa itu",kata Menteri Kesenian Kuda Kepang dan KomUMNOkasi.

"Satu panel telah dibentuk untuk mengenalpasti jenis semut yang ditelan oleh pencipta melodi tersebut semasa bersahur",katanya lagi sambil menitis air mata.

Beliau juga tidak dapat memastikan samada pencipta melodi tersebut tertelan semut semasa bersahur atau berbuka puasa kerana kebarangkalian untuknya tertelan semasa bersarapan atau makan tengahari adalah mustahil kerana kejadian berlaku di bulan puasa."Lainlah kalau dia tak posa...biaqpila kat dia",katanya penuh dramatik.

"Kita akan mendakwa semut-semut ini jika terbukti benar dakwaan tersebut",katanya lagi sambil mendakwa dirinya sendiri juga tertelan semut lewat malam tadi.




KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive