Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Ogos 30, 2012

Pemandu Teksi Dirogol 'Angelina Jolie'.


Luminita Perijoc , wanita yang mirip Angelina Jolie
SEORANG pemandu teks Rumania mengadu seorang perempuan penggila seks telah mengancamnya untuk berhubungan intim. Kepada polis, Nicolae Stan, pemandu teksi itu mengadu, Luminita Perijoc yang berwajah mirip dengan aktres Angelina Jolie atau 'Angelina Jolie palsu' ini mengancamnya dengan menggunakan pisau untuk berhubungan intim dan oral seks.

Pada awalnya Perijoc, menumpang teksi, meminta bantuan Stan untuk mengangkat belanjaannya ke dalam rumah. Tetapi ketika memasuki apartemen, wanita itu meminta berhubungan seks. Ketika Stan menolak melakukannya, Perijoc mengeluarkan pisau, dan memaksa Stan membuka bajunya.

Soalnya, "Ketika saya menolak, wanita itu marah besar, mengambil pisau dan memaksa saya untuk membuka pakaian dan berhubungan seks dengannya," kata ayah tiga anak itu.

Tidak puas dengan hubungan seks pertama, wanita itu meminta Stan untuk berhubungan lagi dan melakukan oral seks. Ketika menolak lagi, Perijoc menusuk Stan dengan pisau di tangannya. Menurut polis setempat, dari hasil laporan Stan, polis menduga Angelina Jolie palsu itu sedang dalam ketergantungan ubat-ubatan.

Mengutip media lokal, kerabat Perijoc mengatakan wanita itu adalah peminat ekstrim artis Angelina Jolie. Khususya ketika Jolie berperanan sebagai Tomb Raider, tokoh wanita jaguh yang diangkat dari video game ke layar lebar. Namun, tidak semua teman-teman Stan sependapat bahawa pemandu teksi ini merasa diperkosa.

Teman-temannya menyayangkan Stan menolak berhubungan seks dengan duplikat artis Hollywood secantik Angelina Jolie. "Mereka tidak tahu kenapa saya menolak wanita itu. Mereka tidak tahu bagaimana rasanya dibentak wanita gila yang mengancam dengan pisau untuk berhubugan seks," kata Stan.

Stan boleh lari dari Perijoc dengan cara mengurung diri di bilik tidur. Lalu ia menelefon polis dengan telefon bimbitnya. Akhirnya polis datang dan membawa Stan yang mengalami lebih dari setengah dozen luka tusukan ke hospital.

"Kami juga akan mewawancarai kedua belah pihak untuk mengetahui kejadian yang sebenarnya," kata polis.(IH).

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive