Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, September 03, 2012

Perkasa macam Syaitan dan Zionis, apa komen Ibrahim Ali?


Dalam facebook dan Twitter hari ini pelbagai jenis nama binatang dan anggota tubuh badan dikaitakan dengan Perkasa. Segala jenis nama binatang yang halal dan haram disebut. Itu semua adalah manisfestasi rakyat yang marah apabila ahli Perkasa menunjuk samseng di masjid Seberang Pumpong ketika Datuk Sri Anwar Ibrahim sedang memberi kuliah.

Menurut saksi yang berada di Masjid itu, ada ahli Perkasa yang membaling selipar ke dalam masjid dan ada membuat bising dengan pembesar suara ketika DSAI sedang memberi kuliah. Mereka juga bertindak memadamkan lampu dan memadamkan pembesar suara yang digunakan DSAI sehingga kuliah itu terpaksa diteruskan dengan menggunakan hailer.

Dan pelbagai lagi provokasi itu terus dilakukan semasa DSAI memberi tazkirah namun kuliah itu dapat diteruskan jua. Situasi apa yang berlaku disitu dapat dirakam dan telah dimuat turun dalam internet dan menyebab ramai orang yang meilhatnya melahirkan rasa kecewa dan mengutuk perbuatan itu dan menyamakan apa yang berlaku itu sama seperti kerja-kerja syiatan dan zionis.

Sebagai Presiden, Ibrahim Ali perlu menjawab perkara ini. Perbuatan seperti ini amat memalukan dan NGO Perkasa perlu dibubarkan kerana NGO ini langsung tidak memberi faedah kepada rakyat Malaysia bahkan memalukan umat Islam dan melayu di negera ini.

Sebagai Pertubuhan yang kononnya berjuang untuk melayu sepatutnya memiliki perangai orang melayu namun yang ada pada ahli mereka adalah perangai zionis dan syaitan. Ini kerana, hanya zionis dan syaitan sahaja yang menyerang Masjid.

Jika ianya bukan dilakukan oleh ahli Perkasa, maka Ibrahim Ali perlu membuat laporan polis dan menangkap mereka yang membuat kacau dan memakai baju Perkasa. Aku juga ingin mendengar apa komen JATI yang kononnya berjuangkan Islam. Apakah cara ini cara orang yang mempunyai akidah dan moral?

Dan aku juga berharap majlis mufti akan membuat fatwa tentang perkara ini. Ini kerana, jika BERSIH dulu pernah diharamkan apakah pula fatwa perbuatan ala zionis ini. Perkara ini perlu dianggap seriuas, ini kerana perbuatan membuat kacau di masjid ketika tazkirah diadakan sangat menghina agama. Dan ianya perlu disiasat dan Perkasa yang dituduh terlibat dalam perbuatan ini perlu menberi penjelas. Adakah ya serangan itu daripada Perkasa atau pun ianya bukan daripada Perkasa.

jeminghassan


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama4/9/12 2:45 PG

    ni bukan lagi kerja zionis, ini dah kerja ahli neraka. apakah anda tidak marah bila dibaling selipar ke dalam rumah anda? siapa pula tuan punya rumah yang dibaling selipar kali ini???

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive