Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Januari 04, 2013

DEBAT NAJIB VS HADI DI TV,PELUANG NAJIB BUKTIKAN TELOQNYA MASIH WUJUD


Amanat Hadi: Nik Aziz mahu PM, Hadi sepentas

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mahu Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berada sepentas di televisyen berdebat berhubung isu Amanat Haji Hadi.

Bagi tujuan yang sama, Menteri Besar Kelantan itu turut mencadangkan agar al- Quran dijadikan sumber rujukan utama dalam memperbahaskan isu yang berlarutan sejak tiga dekad lalu.

“Dalam isu ini, sudah tentu Hadi ingin perjelas, kalau tidak benar keluar televisyen seorang, kena keluar Presiden Umno sekali, lepas itu letak al-Quran sebagai rujukan, baru kena presiden dengan presiden,” katanya semasa menyampaikan kuliah mingguan di Medan Ilmu pagi ini.

SH


9 ulasan:

  1. Tanpa Nama4/1/13 9:48 PTG

    dream on la...mana pkr bagi...jatuh air muka dsai nanti...kan nak sgt jadi pm...ishhhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. bangang sungguh puak2 LEMBU mcm lu ni..pkr, pas,dap dah kasi peluang debat, tp pemimpin takdak teloq macam si Najib tu ja tak berani..lu panggil la ajak Najib tu turun, debat..konpom lari menyorok belakang Rosmah..kah! kah! kah!

      Padam
  2. Tanpa Nama4/1/13 9:49 PTG

    publisiti kan dsai punya middle name. sekejap2 nak berhimpun...dan paling suka klu ada kerusuhan...nak dpt nama konon...biar namanya sentiasa dibibir

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak kiralah dengan haji hadi ke dengan anwar ke tapi presiden umno dari dulu sampai ke lorni mana berani nak debat....ABU

      Padam
  3. umno kalau dengan perkataan debat demammmm bro....ABU

    BalasPadam
  4. jangan mimpilah sedara! Belum ada isu deepak pun dah tak berani, inikan pu;a bila depak dah tabur taik seketul2!!

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama5/1/13 6:19 PG

    Tak payah najib nak debat ngan si hadi ni, cik gu sekolah rendah satu malaysia pun dah cukup untuk menempelak pembohongan si hadi ulamak celup!Kalau pandai sangat nak memutar belitkan soal ugama islam dan fatwa karut marut nya, cuba lah si hadi ni ada teloq pulak sahut cabaran supaya bersemuka ngan lain lain para ulamak dalam siaran langsung kat tv manu pun? Amacam ada teloq ke dak? Jikalau dah kantoi nak leuar tv , suatu muslihat murahan. Apasal tak ronda satu malaysia naik pentas ceramah pas /pembangkang dan perjelaskan nya. Sudah sudah lah main politik murahan hadi oi!

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama5/1/13 8:48 PG

    Ngapa HJ ADI takut nak jumpa Ulamak,kenapa cabar Njib!Ini isu agama!PEMBELT BETUL ULAMEEEEEKKKPOS ni

    BalasPadam
  7. ali je xdak hassan6/1/13 1:18 PG

    najis mukholazah pun xtau nak debat lg takdak ilmu.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive