Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Januari 11, 2013

#KL112 .. Panas!! SMS ugutan dari Perkasa, Pekida dan Pemuda Umno tersebar

SATU SMS berbaur ugutan dari Perkasa, Pekida dan Pemuda Umno tersebar ke laman twitter. SMS yang dikirim dari nombor +60162755061 yang mengaku sebagai Perkasa, Pekida, Pemuda Umno, dan 80 lagi NGO mengancam untuk mengadakan sekatan kepada para peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 yang dijadual berlangsung pada hari Sabtu ini.




Di bawah ini SMS yang dimaksudkan.
Kalau dsebelum ini, semasa Himpunan Bersih 3.0 ada juga persatuan silat katanya nak kerah ahli-ahli persatuan mereka difahamkan berjumlah lebih 1 juta untuk halang perhimpunan tersebut. Kononnya mereka nak belasah semua peserta Himpunan Bersih masa tu. Namun di hari perhimpunan, batang hidung pun tak nampak.

Bukan semua orang silat tu sokong Umno BN. Gua sendiri orang silat, tapi gua sokong Pakatan Rakyat. Malah kebanyakkan kawan-kawan gua yang merupakan pesilat dan juga ahli PESAKA (Persatuan Silat Kebangsaan) menyokong Pakatan Rakyat.

Orang nak berhimpun secara aman tak payahlah nak tunjuk samseng.

ReJaM© "Nak tunjuk samseng masuk Wresling lah kah kah kah... "


"Segala pertempuran ditangguhkan sehingga selepas pilihan raya" .. Klik SINI



Dapatkan Lebih Maklumat Di SINI dan SINI



Demo LoNie Al Baqarah [28] : Bagaimana kamu tergamak kufur (mengingkari) Allah padahal kamu dahulunya mati (belum lahir), kemudian Ia menghidupkan kamu; setelah itu Ia mematikan kamu, kemudian Ia menghidupkan kamu pula (pada hari akhirat); akhirnya kamu dikembalikan kepadaNya (untuk diberi balasan bagi segala yang kamu kerjakan).


KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive