Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Januari 10, 2013

Warga Nepal Ramas Buah Dada Kena Belasah

Gambar hiasan

Kuala Lumpur: Tindakan seorang lelaki warga Nepal berusia awal 30-an mencabul seorang wanita yang berjalan di sebuah pusat membeli-belah di Jalan Putra, di sini, mengundang padah apabila dia cedera dibelasah mangsa, kelmarin.

Lebih malang apabila dalam kejadian jam 12 tengah hari itu, lelaki itu yang dilaporkan cedera ringan di kepala turut diberkas pihak berkuasa sejurus kejadian berkenaan.

Menurut sumber, mangsa berusia 44 tahun yang berjalan sendirian mendakwa dihampiri lelaki terbabit sebelum tiba-tiba lelaki itu meramas buah dadanya.
“Tindakan itu mengundang kemarahan mangsa sebelum bertindak memukulnya. Malah, pada masa sama, mangsa menjerit meminta bantuan daripada pengawal keselamatan dan orang awam.

“Jeritan kuat mangsa didengari seorang pengawal keselamatan dan dua polis bantuan yang berada berhampiran kawasan berkenaan sebelum mereka bergegas memberikan bantuan kepada mangsa yang ketika itu sedang bergelut dengan lelaki terbabit,” katanya.

Sumber berkata, lelaki itu yang cuba meloloskan diri dapat diberkas sebelum dibawa ke Balai Polis Dang Wangi, di sini, untuk tindakan lanjut.

Katanya, mangsa dilaporkan tampil membuat laporan di balai polis sama kira-kira sejam kemudian dengan ditemani ahli keluarganya.

guruinspirasiku

DATANG BERAMAI-RAMAI!!! HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT SABTU 12.1.13 STADIUM MERDEKA KL 2:00PTG

1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive