Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Jun 19, 2013

BETOI KA NI RAHSIA KERETA PROTON SV DIJUAL MURAH?

DEY MACHA!!!
MOHON PENCERAHAN
TERSEBAR DI ALAM MAYA
PASAI NI KA KERETA PROTON SV DIJUAL MURAH?

Sila klik pada gambaq untuk tengok dengan lebih jelas...

23 ulasan:


  1. Assalamualaikum..salam ziarah!!
    http://supplementforall.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. SV - Super Value adalah low cost version. Adat le bila nk cost down, mcm2 lah aksesori yg dikurangkan. Terpulanglah pd siapa2 yg nk beli. Cuma yg boringnya bila media pencacai memberi gambaran (aka memperbodohkan rakyat) seolah2 penurunan harga ini adlah sebahagian dari pelaksanaan menifesto BN. Hampeh betul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bodoh tetap bodoh

      Padam
  3. Ini salahsatu projek membodohkan rakyat oleh UMNO/BN.......eden dah monang...hihihihihi....ikut suko hati denlah.....undi lai PRU dopan......

    BalasPadam
  4. TAHNIAH la kpd penyokong2 be end.. sokong jgn Xsokong.. depa mkn lauk hg mkn kuah dhhh.. hahaha..

    BalasPadam
  5. org PR tak beli ke kereta murah ni?, dia org pun pelahap juga, jgn cakap lah. sama la juga dgn DSAI yg kaya raya tapi pencacai 505 makan nasi dlm lokap. ada dia tolong kau org? jgn la buat keja bodo tu lagi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Penyokong PR berdemo ada alasan sbb kena tipu terang terangan....dakwat luntur slepas 1jam mengundi.pencacai umno masih tido dan x sedar2 diri tertipu bulat2 tp masih bodoh/tolol dan rela dijadikan umpan jerung smpai mampossss.

      Padam
    2. Pencacai umno lg teruk.. dahlah sokong dan undi Bn, bila menang, pencacai diberi makan tahi babi dan minum air kencing anjing..tu pun x sedar2 lagi.

      Padam
    3. KEPALA BAPAK KAU BODOH... OTAK TARUK KAT BONTOT...pencacai PR semuanya BAHLOL...makan TAHI BABI...

      Padam
    4. org bodoh saja masih tinggal dalam bn

      Padam
    5. kau org ingat, org yg ikut bontot nuar dan DAP tu cerdik sgt ke? Dahlah tak dpt apa2,lepas tu kau org kena cucuk hidung, ikut je cakap dia sbb dia tak dpt jadi PM. Takkan benda senang mcm tu pun tak leh pikir. Lebih elok kau org buat solat hajat, mohom doa banyak2 dgn Allah, moga2 dikabulkan tuhan....

      Padam
    6. Tanpa Nama21/6/13 5:26 PG

      Ye la...sokong UMNO, klu kroni, blh dpt projek, klu rakyat biasa, dapat peluang membantu negara dengan membayar cukai-cukai tambahan...kan bijak macai UMNO ni

      Padam
    7. Tanpa Nama21/6/13 5:39 PG

      DSAI bukan macam pemimpin UMNO, hantar samseng, menyorok belakang p01%$ je...rakyat yang berjuang dipenjara,dipukul,ditakutkan, dan diancam dengal pelbagai lagi pencabulan hak asasi...semua DSAI da rasa dulu...beliau dipukul polis (dibuktikan berlaku melalui mahkamah), di penjara atas tuduhan palsu (pada zaman reformasi dan telah dibuktikan di mahkamah DSAI difitnah), dihina (setiap malam melalui media arus perdana), diracun dengan arsenik (dirawat sebaik dibebaskan) dan macam2 lagi...boleh macai sebutkan siapa pemimpin UMNO sekarang yg ckp serupa bikin dan betul2 merasai kesusahan rakyat? tahniah la klu ada

      Padam
  6. Padan muka sume pnyokong BabiN

    BalasPadam
  7. Boikot air mineral MESRA PETRONAS! SPRITZER,Cactus, Desa dll yg sumber dari Taiping Jln.Air Kuning disedut dekat Kubur CINA?patutlah tinggi kandungan Pottasium dan Calicum nya?sokong air RISCOOL dari anak syarikat RISDA dari Gurun Gunung Jerai dan AllaForte MOFAs dll keluaran Bumiputra.

    BalasPadam
  8. tahniah tahniah tahniah.. ahhahahah

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama20/6/13 8:25 PG

    Cakap jgn ikut sedap je der.. selidik bg bukti..xpayah nak jd mcm gunting dlm lipatan...

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama28/6/13 1:02 PG

    Byr cukai ad sbb klu x sape nk byr gaji ckgu korg tu.dhlh bngse mlayu mrudum tmbh lg org mlayu tukang mnghncur kn.pm byk duet pn ptt lh bab die keje tok malysie.nyawe hjung tnduk jew.pk lh.xkn nk naik kn bngse len.jd bngla lh nt g ngare org..

    BalasPadam
  11. Lu myak bnyi psl keta tlun arga.susah2 lu bli keta sorong ma.

    BalasPadam
  12. sembang macam pandaila korang ni. gi solat dulu la.....

    BalasPadam
  13. Keleta solong pkai enjin mesin rumput byak jimat lo...

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama1/10/13 2:25 PG

    sama2 kita bincang..bukan kutuk mengutuk....kita 1 MALAYSIA

    BalasPadam
  15. low quality....proton potong.....

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive