Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Jun 22, 2013

KOLEKSI GAMBAR HIMPUNAN BLACK 505 PADANG MERBOK #KL622












Suasana di hadapan Masjid Negara









solat subuh di KL 

Suasana Pagi Nie

Seorang peniaga, Abdul Kader Mydin, 50, yang telah berniaga selama 40 tahun di kaki lima Jalan Sultan berkata, kehadiran peserta himpunan Black 505 tidak mengganggu perniagaannya. 


NONE



"Tak adalah. Mana ada ganggu. Buat apa saya mahu tutup (kedai). Tak bahaya pun," katanya.



Selepas solat Subuh 


Membeli Baju Black out 





 Final Countdown menuju #KL226 berlangsung di Dewan Perhimpunan Cina Selangor  antara mereka yang hadir seperti  Mat Sabu , Tian Chua, Tamrin Ghafar  serta ramai lagi


 Rakyat yang hadir ke dewan mendengar taklimat akhir menjelang himpunan #KL226   di Dewan Perhimpunan Cina Selangor





Suasana Pagi nie..oleh omak kau

Media Orang Kampung


RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

15 ulasan:

  1. jual air pun leh kaya ni :)
    Free Download Majalah, TV Series, Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

    BalasPadam
  2. nyesal aku turun. hj hadi pun xde. kena kencing betul. babi betul puak macai pr. yg lebih dr sudu mamat2 yg dah kalah. bad punk. mat sabun. dan lain..xtvitis politik yg nak glamour mcm adam adli. yg menjerit2 semua macai2 pr yg kalah.puihh

    BalasPadam
  3. Bangang dan bahlolnya gerombolan Blakout505.....apapun PASlah yang paling cikai!

    BalasPadam
  4. dari sokong gay tu baik ler sokong trus pas...masuk syurga...hehehe...syurga pok nik

    BalasPadam
  5. yang ramai ramai dan tukang tenang tu bukannya orang orang pembangkang semuanya kena wayang je kumpul kumpul balek sampai bila da mau habis, nanti aku mau jual baju hitam masukkkkkk

    BalasPadam
  6. aku rasa lain kali kita buat doa selanat je sedekah pisang dapat pahala

    BalasPadam
  7. takut nak beli pisang tak ada duit pulak kita kumpul dan serang pokok pisang heheheheheh

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama23/6/13 7:41 PG

    nak buet macam mano bang nuar jadi ketuo pembangkang ketuo pembangkang la sampai ketuo janji belakang

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama23/6/13 8:05 PG

    Aps punya ulasan atas mcm taikkk

    BalasPadam
  10. banyak tul 'ulat taik' kat sini!

    BalasPadam
    Balasan
    1. baru kau tau banyak kalu kita orang turun muka korang kita bagi taik tau

      Padam
  11. lubang taik kan kesukaan Encik GAY kiter

    BalasPadam
  12. x pun pisang tu kita bg kat diorang wat sondol belakang...hahaha

    BalasPadam
  13. aku rasa yang bagi komen macam cilaka tu bukannya UMNO/BN tapi cawangan baru kut SPR... (ini bukan soalan tapi bukan juga cadangan) he3

    BalasPadam
  14. Takda faidah..
    Takda maruah..
    Takda otak..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive