Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Jun 21, 2013

SPEAKER PALING CUN DI MALAYSIA


Hannah Yeoh angkat sumpah Speaker DUN Selangor

SHAH ALAM, 21 JUN: Ahli Dewan Undangan Negeri DAP Subang Jaya, Hannah Yeoh hari ini secara rasminnya mengangkat sumpah sebagai Speaker di Dewan Negeri Selangor, Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor (SUK) pada jam 9.40 pagi tadi.

Speaker wanita pertama dalam sejarah Malaysia itu berikrar untuk memenuhi segala tanggungjawab dengan jujur dan setia kepada negeri.

Beliau juga berjanji untuk memelihara, melindungi dan mempertahankan perlembagaan negeri Selangor.


Dalam majlis yang sama, ADUN Seri Setia, Nik Nazmi Nik Ahmad juga turut mengangkat sumpah sebagai Timbalan Speaker.




Roketkini.com




RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN

8 ulasan:

  1. Nak lawan pun segan la pasni :)
    Free Download Majalah, TV Series, Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

    BalasPadam
  2. Kalau ini speaker yang paling cun, siapa speaker yang paling hodoh di Malaysia?

    BalasPadam
  3. bibit bibit orang bukan islam akan memerintah negara ini satu hari nanti ruang dan peluang telah diberi, subhanallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 9.01 lu jgn rasis la.. speker perak dulu india apa macam...halal ke haram speker tu.. macai oh dulu kini dan selamanya bodoh lembu

      Padam
    2. pokimaklu wa cakap orang bukan islam termasuklah speaker perak tu pokimaklula babiiii

      Padam
    3. rasis sama agamapun lu tak tau bezakah? bapak segala lembu pendek

      Padam
  4. Kire mcm ustazah pr la nie,suruh dia ceramah umno rasuah sebab cine yg ajar diaorg amek rasuah.pastu soh cine ramai 2 jadi polis,kite nk tgok mcm mane diorg yg hidup bertuhankan duit nk tolak rasuah.hai aku ingat nk gi negara china la nk mintak satu kwsn nk wt sekolah melayu ptg nk jual pisang goreng gn kopok lekor.agk 2 bape nk jolok mahalaja cine ek? Eh ada lagi ke mahalaja cine? buat malu la kt malaysia org umno rasuah baik dok negeri cina leh idop senang lenang xyh nk bazir duit bgi rasuah. Ceh sejak2 negara cine jadi kuasa ekonomi dunia ni bukan main beso suara sedara mara dia kt sini,lu xpyh rasuah orang lagi ma.. Kasi bakar wang sama lu punya tuhan bagi sama lu masok itu syurga telus..lu kasi lasuah sikit la sama lu punya tokong wa gelenti lu mesti dapat pasal lu mayak kaya

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive