Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Jun 12, 2013

BUAH ZAKAR SEBERAT 45KG BERJAYA DIBUANG




Azab yang dilalui Wesley Warren kini semakin berkurangan.Lelaki berusia 48 tahun itu yang berasal dari Las Vegas ialah bekas pemilik buah zakar seberat 45 kilogram dan muncul dalam dokumentari baru
mengenai azab mempunyai kantung zakar sebesar itu.




Program yang menitiskan air mata itu meninjau secara unik mengenai kesusahannya menjalani kehidupan harian, termasuk terpaksa kencing di tempat duduknya serta memakai pakaian berpenutup kepala sebagai
seluar dalam. Dokumentari itu turut memaparkan detik Warren menjalan pembedahan hidup atau mati selama 13 jam yang akan membawanya semula kepada kehidupan normal.



Warren menghidap penyakit yang dikenali sebagai crotal lymphedema, menyebabkan kantung zakarnya membesar dalam masa tidak sampai dua tahun. Penyakitnya itu menyebabkan dia pernah diundang menjadi
tetamu dalam rancangan televisyen Howard Stern Show dan Comedy Cental.



Warren yang kini menjalani pemulihan di sebuah hospital di California berkata: “Tubuh saya kini menjalani proses penyesuaian. Saya sungguh berterima kasih kepada peminat yang membantu saya.
Saya masih belum boleh banyak bergerak, memandu atau keluar makan malam.



“Namun saya berhasrat melakukannya selepasini. “Semua ini sebahagian daripada kehidupan menyayat hati yang perlu dilaluiuntuk pulih daripada kecacatan yang amat teruk.”-mymetro



RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
P-A-N-A-S-S-S!!... Rahsia 'BESAR' Suami Saya...

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive