Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Jun 02, 2013

HADIAH TERBARU KERAJAAN BN

DEY MACHA!!!
DEPA DAH MULA KUTIP DUIT
PASAI DUIT BANYAK HABIH
MASA KEMPEN PILIHANRAYA
KAH! KAH! KAH!

NILAH SATU-SATUNYA BENDA
YANG DIFATWAKAN HARAM
TAPI JAKIM TAK TANGKAP
KERAJAAN PUN TAK HARAMKAN
BILA ADA ORANG ISAP
PASAI DUIT CUKAI KASI UNTUNG
KAH! KAH! KAH!

9 ulasan:

  1. Tanpa Nama3/6/13 3:19 PG

    X sedar lagi. Ingat semua orang baik ke? Semua orang banyak duit? Rasanya ramai yang pau rokok adalah orang melayu. Budak sekolah lak akan cari duit lebih nak beli rokok. Nanti akan ada mamat serang orang kerana tak dapat rokok.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama3/6/13 11:21 PG

    X pa aih buka byk pun naik 2..cikit je..org x heran la.kalu naik rm50 pun org isap gak la.kui kui

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama3/6/13 1:16 PTG

    Sampai botak kawan-kawan kita pening fikirkan masalah negara Lihat disini

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama3/6/13 3:02 PTG

    alah sikit je tu naik..untuk kesihatan rakyat..gula naik untuk kencing manis..garam naik untuk darah tinggi..minyak naik untuk sama harga dgn negara yg minyak mahal..tol naik untuk keselesaan rakyat dan sama harga dgn negera mahal..dan lain2 lg la...

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama3/6/13 9:18 PTG

    Berenti je lah apa ada hal? lagipun fatwa haram isap rokok. merosakkan badan. Ni semua utk kebaikan ahli PAS. jgn isap rokok.

    yg mana merokok apa hal nak bising plak? tak cukup duit? kerja kuat. jgn dok nunggu gaji bulan kerja kilang tu. hang pi cari peluang meniaga. suh meniaga malu.hang pi jual goreng pisang. kat penang meniaga mana2 pun boleh. lesen 1 ari je keluar.kihkih.sukak ati pacak mana pun buleh niaga. tadak duit dah tu dengki plak dgn org lain yg ada duit. tak nak tol jalan lama ada. apa ada hal. jgn dok dengki org lain nak cepat guna highway. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. highway to hell la brader.... ahli umno x isap rokok kot... bg naek harga rokok..pastu dok membebel rokok seludup banyak... depa la cerdik..dua2 lubang depa pulon.. yg ada cukai kompom2 dah masyuk banyak..yg xdak cukai,bg duet under table..baru lepas rokok2 2... sekarang sapa yg banyak duet??? apa daaa.... cakap mcm budak2... puih...

      Padam
  6. Tanpa Nama4/6/13 6:46 PG

    Jakim tengah tidur lena dibuai mimpi. Mimpi bila duit nak masuk poket...

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama4/6/13 6:02 PTG

    bukti? sapa yg masyuk banyak tu? sape yg dapat under table? bagitau la brader. Bukan dengar terlopong ceramah lepas tu tuduh orang masyuk. cakap macam orang tua kampung . puih2..

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama6/6/13 8:58 PTG

    Weiii anon 6:02
    Cakap baik2 hah!
    Apa...hina sangat ke org kampung
    Apa...hang ingat org kompung bangang sangat ke?
    Cakap tengok cermin sikit hah?

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive