Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Jun 25, 2013

JANGAN JADI BANGANG

Soal berbeza pendapat dengan Najib dan BN adalah soal lain dan begitu juga usaha menekan SPR dan untuk memastikan pengendalian pilihanraya oleh SPR betul-betul bebas dan adil, adalah juga soal lain. Ia tidak harus dibakulkan sekali dengan kehadiran di majlis angkat sumpah dan kemudian duduk minum semeja dengan Najib. Politik ialah pergaduhan berhujah dan mempertahankan prinsip. Duduk minum semeja dan bergambar asal tidak rebah prinsip perjuangan dan mengalah hujah tanpa sebab, tidaklah ada salah dan cacat-celanya.
Sementara penyokong Anwar dan PR diminta bersikap matang untuk menilai permainan ini, mereka yang membesar-besarkan isu ini juga sebenarnya tidak matang dalam memahami erti politik dan demokrasi dalam ertikata yang sebenar-benarnya.
shahbudin husin
DEY MACHA!!!
JANGAN JADI BANGANG MACAM MACAI YANG BIKIN INI DIALOG!!!

14 ulasan:

  1. sebab tu kita berfikir guna otak bukan ikutkan hati
    Free Download Majalah, TV Series, Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

    BalasPadam
  2. kena kat najib macam dilaog ada,,kena kat diri sendiri,..baru tahu

    BalasPadam
  3. Ape daa...kecoh2 nk boikot..last bleh datang gelak gelak... mane pergi pejuangannya...kate lawan tetap lawan...patut tumbuk je muka najib tue.. ape laa nuor nih..

    BalasPadam
  4. Tula pasal...ada blogger yg ambil kesmpatan nk mengerohkn keafaan jgn jadi pandir...kita sekarang memperjuangkan nasib rakyat bukan nasib DSAI seorang. Dia ialah idolanpencetus perubahan.....jgn panjgkn fitnah ini sekalipn benci tk brmakna kita mesti bermuka masam mencuka....

    BalasPadam
  5. Admin belum kenal siapa anwar... ubun2 masih lembik.. dia boleh jadi apa saja kecuali disuruh sumpah mubahallah... itu saja yang dia tak bersedia nak lakukan. sebabnya ialah kerana ada spiritual contact dan kebenaran hakiki disebaliknya...kita bersetuju DSA menentang SPR dab UBN, tapi soal spiritual jangan dilupakan...... kerana itulah nasib kita dan hujung jatuh kita selepas mati....

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku tak kisah dia nak sumpah mubahallah atau tak sbb dia mmg takkan buat. Aku tunggu dia bagi statement mcm tahun 1998 mintak seluruh umat islam kat tanah melayu, penyokong pas dan satu rantau asia buat sembahyang hajat tunjukkan kebenaran dah cukup. ada berani?

      Padam
  6. KEPADA PAKATAN RAKYAT SELAMAT DIPERBODOHKAN LAGI OLEH BN DAN TANIAH KEPADA BN.SELAMAT MENCURI SERTA MENGKHIANAT NEGARA DAN TIDAK JUGA DILUPAKAN KEPADA SEMUA MENTERI MENTERI MENCURI MENCURI JANGAN LUPA,BELI CINCIN UNTUK BINI HARGA 1 BILLION,LEMBU JANGAN LUPA KALAU BOLEH TUKAR SIKIT BUAT SELADANG,JANGAN LUPA JUAL IC AJAK MAMAK LAKHANATULLAH BABI HARAM JADAH TU,KAPAL BELI LAGI JANGAN BELI YANG SECOND HAND BELI YANG DAH TERBARAI.HARGA LEBIH LAGI TRILION.BOM SIMPAN DIRUMAH TEKTIK LAMA ORANG DAH TAHU JADI BUAT TEKTIK BARU.

    BalasPadam
  7. Salam Biaqpila

    Ituler. Kekadang perangai penyokong macam bebudak. Pernah member tarik muka bila Yong kata, "apa salahnya anak pemimpin niaga? Takkan nak suruh duduk rumah tak jumpa manusia?"

    Asalkan tak salah guna kuasa ibu-bapanya...

    BalasPadam
  8. ahhhh itu main wayang nama nya

    BalasPadam
  9. jurugambar kan ada kat situ ada jurugambar adalah wayangnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini dinamakan wayang gambar realitinya sendirila cari makan

      Padam
  10. masalahnya apsal hj hadi tak pun terhegeh2 jumpa pm? apsal nuweng yg taraf nya lebih rendah dari Hj hadi cuba sedaya upaya menyusup masuk jumpa pm?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama26/6/13 9:43 PG

      yaaa saya perasan, baru-2 lepas, sibuk aturkan mykini atur spekulasi PM jumpa anwar di indon... bila PM nafi, alih2 DSA turut sekeras2nya menafi... no.. no... no... katanya. Wayang ni dah lama dan dah banyak kali main...

      Padam
  11. Tanpa Nama26/6/13 9:16 PG

    Pelik, sejak bila pimpinan tertinggi PR ada kasta tinggi & rendah? Inilah jadinya bila wujud penyokong2 tak matang.. di mata mereka, hanya ketua mereka saja yg hebat.. susah sangat ke nak hormat pimpinan PR yg lain? Di mana letaknya semangat setiakawan PR? Baru tengok gambar jer dah melatah..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive