Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Jun 13, 2013

TERKINI: STRUKTUR ATAS MENARA UMNO PENANG RUNTUH



Struktur  atas Bangunan Umno Penang runtuh



TUJUH pengguna jalan raya cedera termasuk dua parah dalam kejadian tiang penangkap kilat sepanjang 15 meter di Jalan Macalister, Georgetown runtuh selepas kejadian ribut pada jam 7.10 petang tadi. Tiang tersebut dipercayai terletak diatas Menara UMNO P.Pinang.

menyusul lagi.....















RUANG IKLAN TEKS RM10 SEBULAN
NAK TAU CARA CAJ HANDPHONE DI MANA SAJA ANDA BERADA?
P-A-N-A-S-S-S!!... Rahsia 'BESAR' Suami Saya...

8 ulasan:

  1. dah kata jangan jangan hati hati

    BalasPadam
  2. sungai pinang13/6/13 11:14 PTG

    hehehe tiang antena pun dah malaih bersekongkol dgn umno :)

    err.. salah anwar?? hahaha

    BalasPadam
  3. umno jugak yg 'kena' !!

    kah kah kah

    BalasPadam
  4. No, no, no..OMG

    BalasPadam
  5. Salah Ken Yeang & TR Hamzah..

    BalasPadam
  6. alah, antena kilat je tu.. bosan aku tengok menatang tu, kesian org yg dtercedera jer

    BalasPadam
  7. Menda dh jd... Mcm pru-13 la, klu tuhan kata umno kalah tu kalah laa! Klu dh pakatan kalah, xkn menda tu nama balasan tuhan kot... Apa yg trsurat, pasti akan brlaku...

    BalasPadam
  8. sayang bukan mamak gila yg kena

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive