Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, April 08, 2009

PR 2 - BN 1 NIZAR PEMAIN TERBAIK



BN yang menjaringkan gol awal di Batang Ai hanya memenangi satu perlawanan di tempat tersebut namun gagal lagi dalam misinya untuk memenangi perlawanan di 3 tempat berasingan semalam.Perlawanan serentak terpaksa diadakan oleh pihak penganjur untuk mengelakkan sebarang keputusan perlawanan akan mempengaruhi perlawanan yang lain.

Dalam perlawanan serentak semalam,BN dimalukan lagi oleh PR dengan kekalahan di Stadium Bukit Gantang dan Stadium Bukit Selambau. Ia adalah hasil serangan balas yang pantas di Stadium Bukit Gantang dan 1 gol pada minit-minit akhir permainan di Stadium Bukit Selambau.

Sebelum ini BN tewas 2 perlawanan pusingan awal iaitu di Stadium Permatang Pauh dan Stadium K.Terengganu.Secara aggregatnya BN tewas 1-4 di tangan PR.Logiknya dalam mana-mana pertandingan mereka tidak mampu lagi untuk mara ke pusingan seterusnya.

PR yang diwakili Pas menyandarkan sepenuh harapan kepada penyerang sensasi Nizar yang diturunkan semalam.Ternyata usaha itu berbaloi kerana Nizar dipilih pemain terbaik perlawanan di Stadium Bukit Gantang.Jaringannya yang langsung menerbangkan palang gol serta penjaga gol BN membuktikan pihak lawan tidak boleh memandang ringan bakat semulajadi yang ada pada Nizar.Nizar tidak mengambil masa yang lama untuk membenam keegoan BN di Bukit Gantang.

Sementara itu dalam satu lagi perlawanan di Bukit Selambau,Manikumar yang pada mulanya mendapat bantahan peminat kerana terlalu muda dan tidak dikenali untuk menyarung jersi PR membuktikan semua itu adalah karut.Dia tidak mensia-siakan peluang beraksi bersama 13 pemain import yang bebas.Gol terpaksa dijaringkan pada minit-minit akhir kerana pemain import bebas ternyata menggangu pergerakkannya.

Peminat yang hadir di kedua-dua stadium terpaku dengan persembahan mantap pasukan PR.Mereka meraikan kemenangan semalam dengan penuh rasa syukur dan memohon restu dari Ilahi supaya memberi kemenangan berterusan kepada PR.

Jangan lupa Sabtu ini:
Perlawanan Persahabatan
PATIK MOHON DERHAKA LAWAN MOHON RESTU RAKYAT


Biaqpila...apa ada hal.
description: pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil,parlimen,dun,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru
Biaqpila...apa ada hal.

5 ulasan:

  1. Tanpa Nama8/4/09 9:01 PG

    yaa...........gol yang begitu cantik sekali
    sukar nak dilupekan
    tahniahhhhhh

    BalasPadam
  2. bukit teluk sera8/4/09 9:12 PG

    alhamdulillah. pasukan aku menang tahun ini. kekalkan kecemerlangan pada kejohanan akan datang. lawan tetap lawan.

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama8/4/09 10:48 PG

    tambahan ulasan...

    striker mamak veteran yang diturunkan bn juga gagal menggegarkan jaringan. ternyata striker tua adalah musuh dalam lipatan buat bn. kaki pembelit..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama8/4/09 10:59 PG

    Alhamdulillah........kemenangan milik Islam

    BalasPadam
  5. mari kita imbas kembali apa kata pengurus pasukan masing2..bagi pengurus BNFA Muhyidin Yasin mengatakan perlawanan tersebut amat ganas kerana terjahan keras pihak lawan ramai pemainnya telah ditumbuhi kurap, panau dan jerawat.'Pengadil yg telah di'jolok' pula gagal memainkan peranan 'ujarnya lagi.Bagi pengurus pasukan PKRFA, DRSAI menganggap perlawanan itu amat menarik kerana penonton begitu ramai yg hadir walaupun terpaksa mengelurkan wang saku sendiri. 'Berbeza di pihak lawan yg mendapat habuan RM300 seorang dan sebuah basikal' tambahnya.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive