Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Julai 08, 2009

MANEK URAI : POLITIK BUDAK SEKOLAH




EH!!! TAKKAN BARU DAPAT BEG SEKOLAH PUN DAH CAIR? BIAQ BETOI MAMAT NI...
AGAK-AGAK LA NAK KENCING PUN..BUDAK SEKOLAH PUN BELUM TENTU NAK PERCAYA BEB..

Ramai pemuda Pas dekati UMNO

KUALA KRAI 6 Julai - Ramai penyokong muda Pas mula mendekati UMNO dan menyatakan kesediaan memberi sokongan kepada Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, ia berpunca daripada beberapa krisis yang timbul sebelum ini dalam kepimpinan parti itu yang menyerlahkan wajah buruk mereka, tidak seperti yang dilaung-laungkan.

Menurut beliau, mereka yang kecewa dengan perkembangan itu telah sedar bahawa wadah perjuangan sebenar mereka hanya dapat diterjemahkan melalui UMNO.

"Bilangan mereka bukan kecil dan ia perkembangan yang amat serius dan membimbangkan bagi Pas.

"Puncanya ada hubung kait dengan krisis kepimpinan teruk yang berlaku dalam parti itu baru-baru ini dan masih lagi berlaku sekarang," katanya kepada pemberita di Bilik Gerakan BN di sini hari ini.

Ditanya kemungkinan ia hanya strategi Pas mengelirukan UMNO supaya merasakan berada dalam keadaan selesa hingga mengabaikan kempen, Khairy berkata, ia memerlukan pengesahan.

Bagaimanapun, beliau yakin kumpulan berkenaan jujur dan ikhlas, berdasarkan kepada maklum balas yang diterima melalui beberapa program yang dibuat sebelum ini terutama Program Pemuda Masuk Kampung.

Beliau berkata, pihaknya tidak bercadang membuat majlis penyerahan borang UMNO beramai-ramai secara terbuka yang dilihat tidak banyak membawa manfaat kepada parti berdasarkan kepada beberapa faktor tertentu.

"Selain mendedahkan mereka kepada umum terutama pihak Pas, kebanyakan daripada mereka juga masih sayang kepada parti itu tetapi pada masa sama juga berasa kecewa.

"Lebih baik mereka ini memboikot Pas secara senyap dengan tidak keluar mengundi atau pun masih keluar tetapi memangkah BN," katanya.

Petikan dari utusan meloya


Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.com

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama8/7/09 10:59 PG

    ok juga dapat beg sekolah..PAS bagi apa??
    bagi air liur basi jer....
    cakap jer pandai..tapi apa pun tada..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive