Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Julai 01, 2009

UMNO tarik diri kerana tiada hujah: Idris




SHAH ALAM - Tindakan UMNO menolak cadangan Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk berdebat membuktikan parti tertua di negara itu tidak mempunyai hujah untuk berdebat dan takut bersemuka dengan pemimpin Pas.

Ketua Penerangan Pas Pusat, Idris Ahmad berkata, sejarah telah membuktikan bahawa cadangan Pas untuk bersemuka dengan UMNO melalui siri debat gagal disebabkan penolakan di pihak UMNO.

Menurutnya, susah untuk mencari pemimpin dalam UMNO yang berani untuk berdebat seperti anak jantan kerana pada masa lalu sewaktu timbul isu kafir mengkafir, Pas bersetuju untuk debat tanpa syarat dan atas apa tajuk sekalipun. Bagaimanapun akhirnya debat dibatalkan kerana UMNO menarik diri.

sinarharian



Kami tanggung kos rawatan anda secara percuma.
Daftar SEKARANG!!! Pulangan LUMAYAN !!!
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM30 sebulan (Iklan Banner+Teks) >> email ke biaqpila(at)gmail.comdescription:nizar,zambry,anwar,najib,umno,umno,umno,umno,manohara,manek urai

1 ulasan:

  1. Tanpa Nama3/7/09 12:11 PG

    harap ader pertandingan debat piala perdana menteri je la..perdana menteri takut nk berdebat..hahaha..lawak btol..buang je piala perdana menteri tu..huhuhu..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive