Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, April 12, 2011

DR.CHANDRA SAMA DENGAN SEEKOR KERBAU?

Kalau dia tak bersetuju Anuar mencuci najis yang terpalit di muka!,  apa bezanya dia dengan seekor kerbau!!
Nampaknya pendirian Dr.Chandra Muzaffar dalam isu video seks  2x5 dengan penyokong Umno !  Tahap kewarasan Dr. berdarah keling ini sama taraf  dengan Dato’ Eskey (T)  atau lebih teruk dari Tan Sri Rahim Tamby Chik..


Dalam satu kenyataannya beliau meluahkan rasa terkejut dan kesal terhadap DS Anuar. Beliau mendakwa Anuar sepatutnya berundur dan meletak jawatan kerana imej dan moralnya telah tercemar!,.. katanya.


Begitulah bangangnya komen  Dr. Chandra Muzaffar  seorang yang memegang jawatan  Pengerusi JUST,  juga pengkritik sosial dan politik berhubung dengan isu video lucah yang cuba dikaitkan dengan DS Anuar Ibrahim.  Dr.Chandra yang dulunya adalah seorang yang disegani kerana buah fikirannya yang bernas dan tajam,  sepatutnya tidak mengeluarkan pendapat yang sebodoh itu!  Inilah bahananya bila harga diri sudah dibeli oleh UMNO,  mentaliti kamu telah jatuh ketahap yang paling dungu!!.



Andai katalah Anuar berundur dan meletak jawatan dari politik bukankah itu bermakna Anuar bersetuju dengan segala tuduhan dan dakwaan palsu terhadapnya!. Mana mungkin Anuar membiarkan orang mencalit najis kemukanya.  Salahkah Anuar mempertahankan diri?. Salahkah Anuar membersihkan dirinya?  Salahkah Anuar berdiri di atas kebenaran dan berpegang teguh dengan prinsip perjuangannya?.


Teman nak tanya Dr Chandra!, Kalau perkara yang sama berlaku ke atas diri kamu!!  sedangkan kamu dipihak yang benar,  apakah kamu merelakan saja? Kalau najis ditempek kemuka kamu!, apakah kamu mendiamkan diri tanpa mahu mencucinya?  Kalau kamu tak mahu mencucinya, samalah taraf kamu dengan seekor kerbau yang tak kisah badannya bergelumang taik!!

rahimho

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

7 ulasan:

  1. Org ini sudah kita kenali lama. Jgn peduli maruah demi duit dan kedudukan. Pooorrraaaaaah.

    BalasPadam
  2. dey Pillay mau cari duit lagi ka.1000 pound,2000pound wow, berniaga manusia lebeh baik dari onta.

    BalasPadam
  3. Keling ni dah terlebih makan kari daging kelawar ... tu yg bila dia bukak mulut jer bau longkang. Mcm sial!

    BalasPadam
  4. kalau kita x bersalah kenapa nak takut- mula-mula kata dgn bini orang, penat usung tilam kehulu hilir. lepas tu dengan setiausaha, driver, adik angkat semua lelaki, lepas tu dengan epol la ni dgn pelacur pulak... macam trilogy film hollywood pulak.Aku dah lama ikut cerita karut ni. sendiri bole fikir la.......

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama13/4/11 6:14 PG

    Jangan kau.. masih ramai lagi lagi lembu2 kat luar sana yang percaya cerita2 karut ni...

    BalasPadam
  6. Malaysia dah jadi macam filem tamil..polis ,menteri,hakim semua rasuah tak boleh harap..

    BalasPadam
  7. Hahaha...setuju sangat2 dah macam filem tamil tapi yang bagusnya filem tamil kita dah tau akhirnya hero juga yang menang klu dlm Malaysia susah sikit ramai betul pelakon pembantu tepi jalan yang dibayar untuk jadi penjahat..Enedehhh pudikeleh

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive