Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, April 11, 2011

ANWAR KENA BERANG TIAP2 HARI,BARU BOLEH MASUK UTUSAN



TENGOK CARA PEMANGKIN FITNAH RAKYAT BEKERJA
INILAH DIA UTUSAN MELOYA HARUM SUNDAL MALAM
SIAP JADI TAJUK UTAMA LAGI TUUU
BAGI DEPA BERITA ANWAR BERANG LEBIH PENTING
BERITA FORMULA ONE PUN CIPUT JE BEB
PATUTLAH SURATKHABAQ TAK LAKU
KAH! KAH! KAH!

BERITA ANWAR MELAWAT RAKYAT TAKDAK PULAK MASUK
BERITA ANWAR BAGI UCAPAN PUN JANGAN HARAP
KALAU BERITA PASAI PUNGKOQ ANWAR
KALAU BERITA PASAI SPENDER ANWAR
SAH-SAH LETAK KAT MUKA DEPAN
MEMANG DASAR HARUM SUNDAL MALAM PUNYA PAPER
KAH! KAH! KAH!

BETUL LA ANWAR JAWAB KEPADA WARTAWAN OTAK TELOQ OMEGA:

Anwar: Media kena honest. Dia tak boleh menjadi perkakas orang yang zalim dan menghina. kalau ada basis.

Wartawan: Dulu Datuk Seri ada janji untuk jelaskan di mana Datuk Seri ketika...

Anwar: (Datuk Seri Dr Wan) Azizah (Wan Ismail) dah jawab. Saya tau soalan you untuk bantu Utusan tulis Anwar gagal jawab.

Wartawan: Bukan macam tu Datuk Seri.


JAWAPAN TERBAIK BUAT KAKI AMPURNO
KAH! KAH! KAH!

1 MALAYSIA MENJANA TRANS'PORN'MASI
BIAQPILA APA ADA HAL

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

2 ulasan:

  1. wartawan itu penyiasat juga nak bandu Polis. Tanya dulu dan geng strategi D (T) pun dok tunggu mana nak letak.Zahrain bagitau guna mesin
    check pembohong, Lagi tanya Omega. Adakah ini bukti. Pokok apa ni daun ada ranting ada tapi batang dan akar tak dak. Tuan punya tak mengaku dia buat yang dok pi kerumun dia buat apa. No kes . Dalam Islam kata no kes. Mana yang kuat Alquran ke atau cara barat buat. Nak jauhkan orang dari Islam

    BalasPadam
  2. kita mesti selamatkan pemimpin harapan rakyat ini. marilah sama-sama kita mendoakan agar bala menimpa kepada pelakun prono yang dibayar olih datuk eskay tu. sabggup depa membuat fitnah dengan cara yang bkeji ini. marilah sama-sama kita pakat baca yasin secara jemaah 40 orang setiap malam agar tuhan menurunkan murkannya kepada pelakun itu kerana inilah peluang yang amat bermakna bagi kita membantu peminpin harapan rakyat ini. memang setiap pemimpin besar akan diuji olih allah dengan hebatnya tengok nabi yusof bagaiman dia diuji. tetapi bagi rakyat yang setia dan nampak kebenaran marilah kita be`rsama-sama mendoakan bala buat pelakun itu agar perjuangan kita ini akan mendapat kejayaan akhirnya dan mengalahkan semua fitnah yang menimpa pemimpin harapan rakyat pembawa pembaharuan.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive