Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, April 10, 2011

WARTAWAN OTAK TELOQ OMEGA



LU MAU CARI JAM OMEGA
LU PEGI LA TANYA KAT PETALING STREET
KAH! KAH! KAH!

ORANG BUAT SIDANG MEDIA UNTUK PILIHANRAYA NEGERI SARAWAK
BUKANNYA SIDANG MEDIA NAK JUAL JAM
KAH! KAH! KAH!

MANGKUK PUNYA WARTAWAN
TAK SPRM LANGSUNG
KAH! KAH! KAH!

LEPAS TU SPIN KAT TV3SUKU
GUA RASA OTAK MINAH NI
SAMA BESAQ DENGAN TELOQ KUNING SAJA
KAH! KAH! KAH!

PASAI TU OTAK DAH JADI KUNING
TAK BOLEH NAK PIKIAQ MANA TUGAS POLIS
TAK BOLEH NAK PIKIAQ MANA TUGAS MAHKAMAH
DEPA PULAK NAK JADI HAKIM
KAH! KAH! KAH!

SEMUA MEDIA DAH DIUMPORNOKAN
1MALAYSIA MENJANA TRANS'PORN'MASI
KAH! KAH! KAH!



Anwar: Apa kena mengena jam Omega. sudah establish ke benda tu?

Wartawan: Datuk Seri adakah...

Anwar: Jawab soalan tu. adakah sudah establish.

Wartawan: Dalam tweet sebelum ni...

Anwar: Pasal apa saya nak jawab?

Wartawan: Itu sebab saya tanya.

Anwar kemudiannya bertanya kepada wartawan penyiaran itu, sama ada berani bertanya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tentang
kaitannya dengan wanita Mongolia, Altantuya Shaaribuu.

Anwar: Pernah ada orang tanya?

Wartawan: Sebelum ni Datuk Seri...

Anwar: Media kena honest. Dia tak boleh menjadi perkakas orang yang zalim dan menghina. kalau ada basis.

Wartawan: Dulu Datuk Seri ada janji untuk jelaskan di mana Datuk Seri ketika...

Anwar: (Datuk Seri Dr Wan) Azizah (Wan Ismail) dah jawab. Saya tau soalan you untuk bantu Utusan tulis Anwar gagal jawab.

Wartawan: Bukan macam tu Datuk Seri.

Anwar: Dah habis soalan?

Wartawan: Belum

Anwar: Habiskan soalan.

Wartawan lain: Apa pendapat Datuk Seri tentang....

Anwar: Biarkan dia habiskan soalanya. Saya mahu tunjukkan kepadanya bagaimana Umno operate.

Wartawan: Tak ada kena mengena dengan Umno. Saya media, saya jalankan tugas saya.

Anwar: Ya, saya tahu tugas media.

Wartawan: Sebelum ni Datin Seri Wan azizah kata ada jam dalam tangan.

Anwar: Ya.

Wartawan: Tapi belum lagi serah pada polis.

Anwar: Bila yang polis minta?

Wartawan: Jadi jam tu ada pada Datuk Seri?

Anwar: Bila yang polis minta? bila yang polis minta?

(Beberapa orang cuba menghentikan perbalahan tersebut)

Anwar: Tak apa, tak apa. saya nak tengok media perkakas Umno tanya soalan. Soalannya polis minta. bila polis minta. polis tak minta.

Wartawan: jadi...

Anwar: You tanya soalan I jawab.

Wartawan: Datuk Seri tak jawab soalan saya.

Anwar: You bagitau polis minta, saya bagitau polis tak minta.

Malaysiakini: Adakah Datuk Seri akan menyerahkannya?

Anwar: Biar polis minta. Apa isunya? Isunya ialah video. Mereka akan tanya hotel mana, adalah saya pergi ke hotel tersebut. Mengapa harus saya melayan soalan-soalan ini? Biar polis yang mengendalikannya. Soalan berikutnya.-MK


KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

11 ulasan:

  1. Kesian tengok "Anu Dalam Bontot" terpaksa mengelak soalan wartawan.

    Dah terjerat dgn soalan pastu nak kaitkan media dgn UMNO plak dah.

    Tu la... lain kali jgn masuk jerat. Jerat tak pernah lupakan pelandok.

    Kan dh terpaksa poosing sana sini.

    Tunjuk aje jam tu kalau ada... habis cerita. Kalau org tak minta pun tunjuk jer jam tu.

    Salah ke kalau dia tunjuk jam tu? Kan dia dh kata dlm PC jam tu ada dlm simpanan.

    Walaupun jam tu tak releven ke... atau wartawan takde hak nak tanya ke... tunjuk jer jam tu (kalau ada ler... hehehe)

    Langgar hukum Allah ke kalau tunjuk jam tu???

    tak payah nak poosingh lagi...

    berjuta-juta rakyat Malaysia tgh dok perati gelagat "Anu Dalam Bontot" cuba mengelak... hehehe

    BalasPadam
  2. Hujah juhalak pengampu BN itu, apa susah sangat nak tunjukkan jam itu? Mereka mahu menjadi penyiasat berkumpulan tak bertauliah untuk membuli keluarga Anwar membuat itu dan ini. Ini sebenarnya yang tidak mahu dan tidak perlu dilayan oleh Wan Azizah. Untuk tunjuk jam tangan Omega dekat media bukan susah. Kalau tiada dalam simpanan pun, jam tu bersepah kat kedai jam. Katakanlah Wan Azizah menunjukkan jam tersebut, mereka akan persoalkan pula, adakah jam itu jam lama milik Anwar atau baru dibeli?

    Mereka adalah golongan yang sentiasa akan berdolak dalik macam kaum Bani Israel. Niat mereka tidak ikhlas, hanya mahu mempermainkan org yang mereka aniayai dan zalimi. Macam kaum Bani Israel mempermainkan Nabi Musa dan pengikutnya.

    Jam Omega atau apa-apa barangan seumpamanya bukan bukti sahih dalam kes zina. Pembuktian pula tidak terbeban pada pihak yang dituduh. Pendakwalah yang perlu buktikan dengan membawa 4 orang saksi yang adil yang menyaksi secara sahih zina berlaku di depan mata. Bukan menyaksikan video seks yang pelakonnya belum pasti adalah orang sebenar tertuduh. Susah nak dapatkan 4 saksi yang adil macam tu? Jangan komlen sebab itu ALLAH YANG TENTUKAN dalam hukum Hudud. Hikmahnya ialah manusia tidak boleh sewenang-wenangnya tuduh orang berzina… apatah lagi dgn ‘bukti’ jam tangan Omega.

    Kembalilah kepada Islam.

    kedahla

    Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2011/04/jam-omega-tidak-boleh-jadi-saksi-kes.html#ixzz1J9C3GG8S

    BalasPadam
  3. WARTAWAN BETINA 8TV MEMANG GILE SEX...TAK DAPAT PELIR, DAPAT JAM PUN JADI LAH....

    BalasPadam
  4. Anu war failed to answer simple question.
    Proven that ..HE...the man.

    BalasPadam
  5. BIAQPILA - apa ada hal (kan ke ini motto blog ni?). wartawan tu nak tanya, biaqpila dia nak tanya. dia tak tanya pun 'betul ke hang ada main pelacur?'

    ini orang nak tanya pun potong soalan. menggelabah tak tentu pasal. dah tu marah2 sambil tuding jari. nak jadi pemimpin rakyat ke atau nak jadi ketua samseng?

    bini dia buat PC kat rumah dia sendiri! pun tak boleh nak tunjuk kat wartawan. apa sudah jadi?

    yang hang marah2 kat wartawan tu apa hal pulak? biaqpila apa dia nak tanya, apa ada hal!

    BalasPadam
  6. Biaqpila aku nak tulis apa pun..apa ada hal
    Kalau aku jadi anwar pun aku jawab macam tu jugak,biaq dia ada akai sikit
    kah! kah! kah!

    BalasPadam
  7. biaq pila anwar nak jawap apa pun...yg hang dok kalut nak bising2 defend wartawan bodoh tu pasaipa?? apa hang pun sama jugak ka??

    BalasPadam
  8. kalau biaqpila tulis apa pun dlm blog dia aku tak kisah, aku nak baca aku baca, aku menyampah ke aku pegi blog lain, sbb motto dia pun - apa ada hal!

    tapi kalau si luffy tu cakap 'biaq pila anwar nak jawap apa pun..' itu tak betul, kerana si anwar nak jadi pemimpin negara. setiap percakapan, perbuatan dllnya sentiasa dlm perhatian dan penilaian orgramai.

    kalau macam tu reaksinya dan jawapan dan soalan dia balik, aku secara tak langsung setuju dgn 'Tanpa Nama 11/4/11 12:56 AM' diatas tu tulis "nak jadi pemimpin rakyat ke atau nak jadi ketua samseng?

    BalasPadam
  9. jwp pun padan la dgn muka blue wartawan tu

    BalasPadam
  10. setuju dengan anon 11.05,anon 12.00,anon 12.56,anon 1.34,Anwar Gelabah Bewak........Hidup Nik Suriani Megat Deraman Lakukan Tugas Awak dengan Cemerlang,

    BalasPadam
  11. Nuaq bau genuaq12/4/11 5:44 PTG

    Dah tak dak kefasihan menjawab dan berdebat...skrg Nuaq cuma ada kefasihan mengelak dan menepis...menjawab soalan dgn soalan. Skrg semua media haprak..dulu masa dia berkuasa lidah biawak dia tu lembut memuji media...bibir puaka dia tu ramah senyum sini sana pada wartawan. Pirahhhhh Ptuihhhhh!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive