Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Mei 06, 2011

ESKAY NAK DEDAH YG NI KE?

Adakah cerita ini pula yang akan didedah Eskay?

Adakah akan ada lagi Melayu yang mengaku dirinya Islam akan mempercayai kata-kata seorang lelaki munafik yang ketika menayangkan video lucah di Carcosa Seri Negara tidak terfikir akan dosa mengaibkan saudara seugamanya tetapi bila gagal meyakinkan masyarakat (kecuali puak UMNO) menggunakan nama Allah untuk memperkukuhkan dakwaannya..?

Adakah akan masih ada lagi manusia yang mengaku dirinya sebagai seorang Islam mempercayai kata-kata seorang lelaki munafik yang telah bersumpah laknat didalam masjid mengatakan pelaku dalam video lucah itu adalah Anwar Ibrahim tetapi kemudiannya menafikannya pula secara terbuka seolah-olah semua Melayu Islam itu mudah lupa?

Shazryl Eskay Abdullah berkata beliau akan mendedahkan beberapa lagi salah laku lebih besar membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebaik polis mendedahkan pelaku sebenar dalam video seks yang dikaitkan dengan ketua pembangkang itu.


“Saya hanya akan dedahkan beberapa konspirasi membabitkan Anwar sebaik polis mengesahkan kepada masyarakat siapa pelaku sebenarnya dalam video berkenaan.” Katanya.

Kali ini Eskay menunjukkan kepada kita bahawa beliau tahu bila pihak polis akan mengumumkan siapakah lelaki didalam video lucah itu..

Seolah-olah ada kerjasama antara beliau dan pihak polis bagi menjahanamkan imej Anwar..

Ada yang berkata lelaki di dalam video lucah itu akan didedahkan pada atau sehari selepas mahkamah mengumumkan samada kes tuduhan liwat terhadap Anwar dibuang atau Anwar dipanggil untuk membela diri pada 16 hb ini..

Apakah yang dimaksudkan dengan salah laku yang lebih besar itu?

Anwar akan dituduh meliwat lagi? atau Anwar akan dituduh berzina lagi? Atau Anwar akan dituduh meliwat dan berzina sekaligus pula?

Kedua-dua tuduhan itu didalam Islam memang satu tuduhan yang amat berat dan dosa yang ditanggung oleh pembawa fitnah itu juga adalah berat..

Jika Eskay mendakwa akan mendedahkan beberapa lagi salah laku lebih besar, sudah tentu baginya meliwat dan berzina itu bukanlah satu kesalahan yang besar..

Mungkin apa yang didedahkan oleh Tuan MSO ini adalah perkara yang lebih besar seperti yang dimaksudkan oleh Eskay..

Sebahagian dari artikel yang dipetik dari MSO..

Satu maklumat yang diterima malam ini apa yang bakal didedahkan Eskay itu ialah berhubung dengan apa yang dinamakan sebagai tindak tanduk Anwar yang dilakukan di luar negara terhadap negara ini. Katanya satu ucapan Anwar di sebuah negara jiran akan didedahkan kononnya ia memberi ancaman keselamatan negara.

Dalam ucapan di majlis itu, Anwar dikatakan telah berucap sehingga boleh menimbulkan keadaan tidak tenteram di negara ini. Di mana dan apakah butiran ucapan Anwar itu sama-sama kita tunggu yang akan didedahkan oleh Eskay.

Menurut maklumat berkenaan Eskay katanya turut berada sama pada majlis berkenaan dan kemungkinan ia ada merakam ucapan atau tindak tanduk Anwar itu. Kalaulah ia hanya semata-mata berdasarkan ucapan Anwar rahsia yang dikatakan menggemparkan itu tidaklah sangat mengejutkan kerana mustahil polis tidak mengetahuinya.

Kata sumber itu mereka yang membenci Anwar sangat berharap apabila ia didedahkan menyebabkan Anwar akan disiasat kemudian ditangkap! Tambahnya juga beberapa orang tokoh Umno sudah pun mengetahui akan butiran yang bakal didedahkan oleh Eskay seperti mana dijanjikan itu.

Sepenuhnya sila baca di mso.melayu.blogspot.com

Segalanya mungkin.. kerana Eskay telah menunjukkan kepada kita beliau telah memandang ringan akan hukum Allah dengan bersumpah dirumah Allah kemudiannya menafikan secara terbuka..

darisungaiderhaka

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive