Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 01, 2011

Tok sah dok layan puak puak bangang ni sangat...



Ceewaahhh... macam best jaa tengok... haha... (photo dari biaqpila)



Perlukah Anwar bersumpah? Kita perlu ingat, Anwar bukan dituduh kerana tiada bukti nyata termasuk empat saksi yang dibawa si penuduh tapi Anwar kini sebenarnya telah difitnah. Ini jelas dengan bahan yang dipertontonkan pada rakyat amat jelas kecacatannya.



Takkan Anwar sebodoh itu nak buat projek pi ajak dan bawak malaon siam tuh... Takkan rakyat yang majoriti cerdik dan berakal nak percaya kot, memang bangang punya jalan cerita tuh... Lihat saja komplot yang dimainkan dengan jelas depan mata kita, si penayang video seks boleh pulak dikawal ketat oleh pihak polis Malaysia untuk buat sumpah. Tak cukup dengan kawalan saja, malah diberi pulak jaket kalis peluru lagi mungkin takut disambar petir. Tapi kalau ceramah Anwar, polis telah dikerah untuk menghalangnya... siap ngan terlupa nak sembahyang asar dan maghrib punya buat roadblock. Kononnya Anwar menggugat ketenteraman awam. Tapi trio Umno ni dilayan dengan kawalan rapi padahal mereka mereka ini adalah penayang video lucah dan masih dalam siasatan polis Malaysia. Mahkamah mana pulak yang beri perintah untuk mangkuk mangkuk ini buat sumpah?



Rasanya, biarkan saja si trio Umno tu yang jahil dan tak ikut syariat Islam, tak payah la kita mendesak Anwar pun sama sama melayan jahil dan bangang mereka dengan bersumpah yang entah apa apa. Bangang tak bangangnya si trio Umno ni ialah, sekiranya mereka benar benar jujur untuk membenteras maksiat terutama sekali yang berkait rapat dengan Anwar... kenapa tidak dipanggil saja pegawai jabatan agama dan cekup Anwar masa tengah dok projek tuh... tak perlu susah susah cari jam ngan warranty cardnya sekali kan?



Tok sah dok layan puak puak bangang ni sangat...

shalehudin

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

3 ulasan:

  1. bila tak ada petunjuk, buat solat hajat mintak ALLAH bagi petunjuk, bila ALLAH dah bagi pentunjuk, kata konspirasi pulak.. kata fitnah pulak... terima je laa..."apa ada hal..."

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama2/5/11 10:15 PG

    YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama2/5/11 10:16 PG

    YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive