Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, Oktober 05, 2012

BUAT KENDURI KAWIN BESAR-BESARAN NAK TUNJUK ORANG SOKONG BN?? KAH! KAH! KAH!


DEY MACHA!!!
INI MB SURUH LIM KIT SIANG,LIM GUAN ENG DAN MAT SABU
ISYTIHAR BERAPA BELANJA KAWIN DEPA DULU
KAH! KAH! KAH!

MAMPOIH PI LA BERAPA JUTA PUN
DEPA PAKAI DUIT SENDIRI
DUIT MAK BAPAK DEPA
APA ADA HAL
BUKAN GUNA DUIT KERAJAAN NEGERI
KAH! KAH! KAH!

INILAH PADAHNYA LAMA SANGAT JADI KETUA MENTERI
ELOK SANGATLAH KALAU NAK DIMUZIUMKAN ATAU DIZOOKAN
PADA PRU 13 YANG AKAN DATANG
KAH! KAH! KAH!

@shamsuliskandar Ali Rustam fikir dia Raja M'ka ? Majlis perkahwinan anak hinggakn Perbadanan Kemajuan Negeri Melaka perlu bermesyuarat?


Ali Rustam: Pakatan dengki dengan kenduri anak saya

Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam berkata, Pakatan Rakyat "dengki dan iri hati" apabila sengaja memperbesar-besarkan isu majlis perkahwinan 'mega' anak lelakinya.

Beliau berkata, perkara itu hanyalah mainan politik pembangkang dan beliau tidak kisah apa yang dilakukan oleh pihak berkenaan.

"Dia orang ini memang dengki dan tak ada kerja lain, gasak dia oranglah nak buat apa.

"Orang nak datang rumah saya sampai 130,000 sehingga dicatat dalam MBR (Malaysia Book Of Records) apa saya boleh buat, nasib baik anak saya kahwin kalau saya kahwin lagi ramai orang datang.

"Mereka datang pun kerana mereka menyokong BN, tetapi yang bukan penyokong BN pun ramai yang datang," katanya ketika ditemui pemberita di Ayer Keroh hari ini.

'Dia kahwin dulu berapa belanja?'

Beliau sekali lagi berjenaka apabila ditanya mengenai adakah beliau bercadang untuk mengisytiharkan segala perbelanjaan dalam majlis perkahwinan berkenaan.

"Saya minta Lim Kit Siang isytiharlah masa dia kahwin berapa belanja dan Lim Guan Eng kahwin dulu berapa belanja, Mat Sabu kahwin dulu berapa belanja, menteri-menteri besar di kahwin dulu berapa belanja, suruh di isytihar," katanya.

Sementara itu, beliau turut ditanya mengenai tindakan pembangkang Melaka yang membuat laporan isu berkenaan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini.

"Terpulanglah padanya nak buat apa sebab ini negara demokrasi," katanya.

Laporan oleh Ketua Pemuda PKR Shamsul Iskandar Mohd Akin itu dibuat berdasarkan laporan akhbar yang menyebut kos majlis itu sebanyak RM600,000, sekali gus melebihi kemampuan ketua menteri.

Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar juga semalam mendakwa terdapat penglibatan agensi kerajaan negeri dan kerajaan tempatan dalam penganjuran majlis itu dan dana kerajaan digunakan tanpa bayaran.

MK


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK
Masalah Tak Mampu Nak Tahan Lama? Selesai Serta Merta Dengan Hanya Libido Gel

3 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive