Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Oktober 28, 2012

PANAS!!! Umno Mula Buat Kacau Jelajah Merdeka Rakyat



Ini berita yang baru diterima.Jelajah Merdeka Rakyat yang akan bersambung esok di Wilayah Persekutuan dan Selangor mula diganggu bermula malam tadi.

Umno Bahagian Bandar Tun Razak telah mengupah gangster untuk membuat kacau kira-kira jam 850 malam tadi di sekitar kawasan program ceramah Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim di pasar Pekan Sungai Besi, Kuala Lumpur.

Sekitar 30 pemuda yang dipercayai diupah Umno mula bergerak liar di sekitar tapak ceramah dan membuat bising menggunakan motosikal masing-masing.KEADILAN menyifatkan ia sebagai satu taktik kotor yang diteruskan bagi menghalang rakyat mendengar ucapan pemimpin Pakatan Rakyat yang bakal hadir esok.

Penyokong Pakatan Rakyat diminta hadir untuk memberikan sokongan.Sebelum ini, bas jelajah telah mengalami beberapa siri sabotaj bertujuan mengganggu siri peneranagn yang disampaikan Anwar dan pimpinan Pakatan Rakyat di Kota Bharu dan Melaka.

Berita mengenai van skuad sayang milik wanita Umno bahagian tersebut kononnya disabotaj malam tadi dengan ditulis perkataan 'babi' dan 'sial' serta disimbah dengan cat merah tambah menaikkan kemarahan mereka konon ia angkara penyokong Pakatan Rakyat.

Dipercayai atas alasan inilah samseng dalam parti itu mula melakukan provokasi terhadap persiapan yang diatur untuk acara pada keesokkannya.

addin77


1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive