Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Oktober 30, 2012

PUNAH!!! Sumber dari laman web pro Umno




UMNO SUDAH MULA TIKAM MENIKAM SESAMA SENDIRI


Di dalam keghairahan Umno untuk menyebarkan fitnah terhadap Pakatan Rakyat melalui media-media kawalan mereka, terdapat desas-desus di dalam Umno sendiri bahawa Umno juga kini terancam dengan serangan dari dalam parti mereka sendiri.

Ini didedahkan sendiri oleh laman web pro-Umno yang lebih kritikal terhadap parti tersebut iaitu Umno-reform, di SINI...

Terdapat perancangan dari pihak tertinggi dari Umno sendiri yang ingin menjatuhkan kredibiliti penyandang-penyandang kerusi Parlimen dan DUN yang tertentu agar pimpinan atasan dapat menjadikan alasan kukuh untuk menggugurkan beberapa Wakil Rakyat yang tidak sehaluan dengan mereka di dalam PRU ke 13 nanti. Maka, diatur perancangan dengan mengarahkan orang-orang mereka untuk menjalankan propaganda malahan fitnah terhadap Wakil Rakyat Umno/Bn itu sendiri supaya nama baik mereka terjejas. Apabila ini berjaya dilakukan, maka kepimpinan tertinggi Umno lebih mudah untuk menggugurkan nama Wakil Rakyat tersebut dari dicalonkan semula. Calon baru akan dibawa masuk dan sudah tentu calon ini adalah mereka yang menyokong atau terdiri dari tim kepimpinan sekarang.

Begitulah politik cantas-mencantas di dalam Umno yang sudah menjadi tradisi dulu, kini dan selamanya. Ahli-ahli Umno di peringkat bawahan tidak akan dapat menampilkan calon yang baik atau bersih selagi budaya ini berterusan di dalam Umno. Sebab itulah Umno kini semakin teruk dan jijik di pandangan rakyat, bahkan Umno semakin tidak dihormati oleh rakan-rakan mereka sendiri di dalam Komponen Bn.

Ayuh, tinggalkan Umno kerana tanpa Umno Melayu dan Islam boleh bangkit bersama dan kaum lain juga tidak akan merasa terancam.


shalehudin

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive