Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Oktober 22, 2012

Seekor Kamera AES Berharga RM120,000 Dah Jadi Arwah

Kamera AES Berharga RM120,000 Tumbang Menyembah Bumi


Sebuah kamera AES tumbang kerana di langgar oleh sebuah kenderaan yang pemandunya terperanjat setelah lampu sportligt yang sangat menyilaukan mata dari AES ini berkelip di hadapannya dan mengenai tepat pada mata dan penglihatannya.

Akibat dari kejadian itu sepasukan anggota bomba terpaksa di kerah dan bergegas ke tempat kejadian yang mana kamera AES itu telah gagal berfungsi dengan sempurna dan hampir 30 minit tidak henti henti berkelip setelah pelanggaran itu, dikatakan urat sarat AES ini telah tersumbat dan putus.

Ini menyebabkan gangguan pada pengguna jalanraya yang lain yang mana ianya menyilaukan mata dan membuatkan trafik tidak bergerak sejauh 10 kilometer akibat orang ramai takut terkena bahan radioaktif yang di hasilkan dari kilauan cahaya dari kamera AES itu.

Ketika kejadian, seorang saksi mengatakan, bagaimana kamera AES yang berharga RM 120 ribu ini tidak mempunyai ketahanan yang kuat dan kukuh? Sepatutnya kamera AES ini tidak akan tumbang kerana dengan harga sebegitu mahal, adalah mustahil ia adalah barang tiruan yang lembik dan tidak berkualiti.

Semasa kejadian, keadaan jalan yang teruk dan berlubang lubang menyukarkan lagi pasukan bomba untuk sampai ke kawasan kejadian, bomba akhirnya dapat menyelesaikan masalah itu apabila kamera AES itu tadi di humban ke dalam lori mengangkut sampah dari majlis bandaraya. @tiewnama - AES - Amno Eletronic Sideincome.

greenboc

5 ulasan:

  1. fakta tempat tadak ka ? bagi la detail lengkap tempat sekali baru barua pecacai media umno@apco tak boleh kata fitnah atau apa-apa ;);)

    BalasPadam
  2. yg aku heran..pencacai yg kena binatang AES ni blh pulak kata.."redo, dh buat salah kena la byr"..kah kah kah kah...smpai ke mampos baham di bodo..

    BalasPadam
  3. tahniah pd yg melggr aes..anda la wira..tumbg nya binatg tu sama la mcm tumbg nya umno bn

    BalasPadam
  4. Kepada Mat pit....sila buat operasi. Harga boleh tahan. Dapat jual seekor 10k jadi le...lepaih 3 bulan belanja pit.

    BalasPadam
  5. lepas ini beli lagi satu buat ganti, dok ganti tu la sampai tua.Lama bangkrap

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive