Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Januari 15, 2013

PANAS: Dari sumber dalaman Ameno...



Kemasukan interlektual agama - satu lagi kejutan dari PR


ULASAN SEMASA: Kemasukan ulamak – satu lagi letupan.

www.umno-reform2.com sebelum ini telah memaklumkan 5 kejutan yang akan dilakukan oleh Pakatan Rakyat sebelum PRU 13 yang bagi mereka akan menyempurnakan misi mereka ke Putrajaya. Kami telah maklum mengenai pendedahan Deepak Jaikrisna. Kejutan seterusnya adalah kemasukan intelektual agama serta tokoh intelektual pendidik dalam Pakatan Rakyat. Mereka dijangka akan menyertai Pakatan Rakyat dalam masa terdekat bagi menguatkan persepsi bahawa Pakatan Rakyat sudah mula diterima secara keseluruhan.


Dalam pada itu, beberapa tokoh agama akan bertindak agresif berkempen pada saat-saat pembubaran parlimen – sehingga PRU 13 berlaku untuk memberi loncatan kekuatan kepada Pakatan Rakyat. Kami juga dimaklumkan strategi yang di rancang khas untuk memukul gendang – mencanangkan kemasukan mereka akan dilaksanakan bagi mengukuhkan kedudukan mereka.
Gambar sekadar hiasan dari admin :) Umno tak pa, ramai blogger kaki fitnah dan lucah! 


Letupan ini dibuat berstrategi agak kesan kemasukan mereka akan menguatkan lagi beberapa negeri untuk terus diperintah dan beberapa negeri akan jatuh ke tangan Pakatan Rakyat. Isu lain seperti isu Najib dan Rosmah pada ketika itu akan memasuki pusingan gegaran ke 2.


UMNO perlu segera mengubah strategi agar jangan ketinggalan pada saat-saat terakhir ini. Pembangkang sudah seakan menyiapkan plan utama dalam menuju PRU 13 dan sikap defensif UMNO akan mengikat UMNO dari bertindak dan ini memberi kesan kepada persepsi negatif yang akan terbentuk buat UMNO.~ KB

shalehudin

5 ulasan:

  1. Anwar Ibrahim15/1/13 9:28 PG

    Untuk melengahkan proses ejakulasi, pastikan pergerakan ketika bersetubuh itu terkawal. Gerakkan ereksi dengan kemutan dalam keadaan zakar padat yang berlaku akibat kemutan. Zakar yang bergerak dengan kekuatan dan sokongan otot kemutan dapat bertahan lama.

    Selain itu, anda perlu mengawal minda dan jangan terlalu gelojoh yang boleh menyebabkan ejakulasi berlaku awal.

    BalasPadam
  2. monyet di hutan punlg bertamadun... cmni jenis nak memimpin n membela agama... p gaji g weh n betulkn akhklak tu dulu..baru le nak ckp..skadr melucah p le lorong hj taib..puii!

    BalasPadam
  3. cara paling baik melayan puak jahanam ni ialah cara berdepan...geng kita showdown

    BalasPadam
  4. Itulah yang dalam minda mereka.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive