Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Mei 27, 2009

LELAKI MENGAMUK MAUT KEMALANGAN

Lelaki Maut Selepas Mengamuk, Keretanya Terlibat Kemalangan


PASIR MAS, 26 Mei (Bernama) -- Seorang lelaki maut Selasa setelah mengamuk dan terlibat dalam kemalangan kereta yang dilarikannya selepas keretanya terbabit dalam kemalangan dengan sebuah kereta lain sebelum itu, di Kilometer 20 Jalan Lubok Jong-Tanah Merah.

Dalam kejadian pada kira-kira pukul 5.20 petang itu, Mohd Jafri Ibrahim, 33, yang pulang ke rumah mertuanya di Kampung Cherang Hangus, di sini, dikatakan keluar untuk membeli makanan apabila kereta jenis Honda Civic yang dipandunya bertembung dengan sebuah kereta Chevrolet Avio.

Mohd Jafri yang berang mengeluarkan sebilah kelewang dari kenderaannya dan melibas-libas ke arah pemandu kereta Chevrolet berkenaan dan kereta lain yang lalu lalang di situ, kata seorang jurucakap polis kepada pemberita di tempat kejadian.

"Kebetulan pada masa itu sebuah kereta peronda polis melalui jalan berkenaan. Apabila melihat tingkah laku lelaki yang agresif itu dua anggota polis berkenaan cuba menenangkannya.

"Lelaki itu membuka bajunya dan cuba menyerang anggota polis dengan senjatanya menyebabkan polis terpaksa melepaskan tiga das tembakan untuk mempertahankan diri," katanya.

Dalam cubaan untuk melarikan diri, lelaki itu menahan seorang lelaki yang memandu kereta jenis Nissan Sunny 130Y dan mengarahkannya keluar dari keretanya dan merampas kenderaan itu.

"Beliau memandu laju menghala ke arah Lubok Jong. Bagaimanapun kereta yang dipandunya bertembung dengan sebuah kereta Proton Waja kira-kira dua kilometer dari situ," katanya.

Mohd Jafri yang cedera parah dalam kemalangan mati di tempat kejadian manakala empat penumpang kereta Proton Waja berkenaan hanya mengalami cedera ringan, katanya.

Jurucakap itu berkata, mayat Mohd Jafri dihantar ke Hospital Lati, dekat sini untuk bedah siasat dan kesemua mangsa yang cedera turut dihantar ke hospital sama untuk rawatan.

Beliau berkata polis menemui sebilah kelewang di sisi mayat Mohd Jafri.

Jurucakap itu berkata polis akan mendapatkan laporan bedah siasat sama ada lelaki itu yang berasal dari Ketereh, Kota Baharu, terkena tembakan polis atau memandu di bawah pengaruh alkohol atau dadah.



-- BERNAMA


Daftar SEKARANG!!! Untuk MASA DEPAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
CARA MENGHAPUSKAN BAU BADAN
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM20 sebulan >> email ke biaqpila(at)gmail.com
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive