Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, Mei 21, 2009

MP,Adun anjur himpunan solidariti Sri Lanka




KUALA LUMPUR, 20 MEI (SK) - Sekumpulan Ahli Dewan Undangan Negeri Pakatan Rakyat akan menganjurkan satu perhimpunan untuk memberi solidariti terhadap seluruh rakyat Sri Lanka dengan apa yang menimpa mereka.

Menurut Naib Presiden KeADILan R Sivarasa satu himpunan akan diadakan pada ahad ini sebagai solidariti rakyat Malaysia dengan apa yang telah menimpa di negara ini.

“Kami sangat bimbang dengan nasib yang menimpa rakyat Sri Lanka, dan himpunan ini adalah untuk memberi sokongan kepada rakyat negara itu,” katanya kepada Suara Keadilan dalam sidang medianya pagi tadi.

Dalam sidang media berkenaan, Siva berkata himpunan ahad itu akan diadakan di Batu Caves bermula jam 10 pagi.

Beliau turut berharap agar seluruh rakyat, tanpa mengira bangsa, agama serta kefahaman politik untuk turut memberi sokongan terhadap rakyat Sri Lanka sepertimana yang telah dilakukan di seluruh negara.


SK

Daftar SEKARANG!!! Untuk MASA DEPAN !!!
GAJI MINGGUAN RM2000-RM5000
BARU!!!...KAIN SINTETIK.
JUST DIET...MATE 5 SARINA 019-5642140.
BELI BUDU,DODOL,SERUNDING ONLINE...SUE 013-9650658
Iklan di Biaqpila cuma RM20 sebulan >> email ke biaqpila(at)gmail.com
description:pas,keadilan,umno,dsai,anwar,nizar,nik aziz,najib,zambry,ismail,umno,bn,pas,pkr,dap,bukit selambau,bukit gantang,batang ai,pilihanraya kecil dun penanti,parlimen,sg.petani,kedah,perak,sarawak,polis,fru,altantuya,elizabeth wong,umno,umno,umno
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive