Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 16, 2010

Aksi panas pengkid, lesbian



Oleh FIRDAUS SAHAT

2010/05/16 KUALA LUMPUR: Hanya selepas dua minggu akhbar ini membongkar pesta ‘jilat dan lekat’ khusus untuk pengkid dan lesbian, satu lagi pesta dengan pelbagai aksi yang lebih panas dikesan diraikan golongan berkenaan di sebuah pusat hiburan di sini, awal pagi semalam.


Golongan wanita yang berperwatakan lelaki itu tanpa segan silu menari di atas pentas dan menari dengan gaya berahi bertujuan memperlihatkan mereka juga mampu menari seperti lelaki dan tidak kurang juga yang cuba menggoda pengunjung yang melihat mereka.

Pada 2 Mei lalu, akhbar ini melaporkan mengenai penganjuran pesta pengkid dan lesbian yang menyediakan permainan ‘jilat dan lekat’ di sebuah pusat hiburan.

Pelbagai aksi berahi disajikan golongan berkenaan yang tanpa segan silu menjilat pasangan masing-masing di tengkuk, dada serta bawah pusat sambil melentok-lentok seksi.

Wartawan Metro Ahad menghadiri pesta awal pagi semalam selepas mendapat aduan orang ramai dan mendapati promosi mengenainya dibuat secara terbuka menggunakan laman sosial Facebook di Internet.

Namun berbeza dengan pesta sebelum ini, pintu masuk pusat hiburan itu dikawal ketat.

Hanya lesbian dan pengkid serta individu yang membuat tempahan untuk menyertainya dibenarkan masuk.

Pesta terbabit bermula kira-kira jam 10 malam kelmarin dan acara kemuncaknya ialah aksi peragaan dan tarian pengkid yang dimulakan kira-kira jam 12.30 malam hingga 1.30 pagi.

Apabila pengkid yang mengambil bahagian mula ligat menari dengan pelbagai aksi menjijikkan, kira-kira 150 hingga 200 pengunjung turut memberi sorakan gemuruh.

Begitupun, usaha wartawan untuk merakam aksi panas berkenaan menemui jalan buntu apabila pihak penganjur mengambil langkah berhati-hati serta mengarahkan lampu disuramkan.

Tinjauan wartawan juga mendapati beberapa katil dihiasi cadar berwarna merah ditempatkan di ruang tertentu.

Beberapa pasangan dilihat mengambil kesempatan bercumbu-cumbuan dan melakukan aksi ghairah di atas katil itu diiringi muzik.

Menariknya, kali ini pesta itu mendapat khidmat ‘minah saleh’ selaku pengacaranya. Malah, tidak kurang juga segelintir pasangan lesbian dari negara luar didapati berhibur yang rata-ratanya dihadiri remaja Melayu.

Bagaimanapun, kemeriahan pesta itu terganggu seketika apabila sepasukan pegawai dan anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi melakukan pemeriksaan mengejut.

Menurut sumber, polis bertindak atas aduan orang ramai yang marah menerima jemputan daripada e-mel dan laman sosial.

“Orang ramai mungkin jelik dengan jemputan yang diterima mereka menerusi laman web sosial dan e-mel. Namun kami hanya melakukan pemantauan dan melihat kesalahan daripada segi undang-undang.

“Kami juga tidak mempunyai kuasa untuk menangkap atau menyekat golongan ini berpesta. “Mungkin lebih baik masyarakat membuat aduan kepada Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) bagi membanteras gejala songsang berkenaan,” katanya. = myMetro



Share

1 ulasan:

  1. ouch!bebudak baru nak naik..takde hala tuju,yg anjurkan nak kaut untung semata2..yg ada otak PK guna akal.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive