Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Sabtu, Mei 29, 2010

Kemaruk Suami Orang



Tagih belaian suami orang
Oleh Arifin Salleh

2010/05/29

MASJID TANAH: Seorang wanita yang mengaku pernah diperkosa bergilir-gilir sekumpulan 15 lelaki, tujuh tahun lalu, mendakwa kini ketagih seks dengan menjadikan suami orang sebagai sasaran memuaskan nafsunya.

Lebih mengejutkan, wanita kemaruk seks itu hanya memburu suami orang yang gemar ‘makan luar’ untuk mencurahkan perasaan dan mendapatkan belaian kasih sayang sebelum meninggalkan ‘mangsanya’ selepas apa dihajati tercapai.

Setakat ini, kembara seks wanita terbabit yang dikenali sebagai Marni, 23, semakin jauh apabila dia mendakwa sudah melayan lebih 30 suami orang sebelum berkenalan dengan seorang lelaki berlagak baik yang kononnya mampu memimpinnya kembali ke pangkal jalan.

Menurutnya, sejarah hitam dalam hidupnya bermula selepas diperkosa beramai-ramai dalam kejadian tujuh tahun lalu, ketika dia berjalan melalui jalan sunyi untuk pulang ke rumahnya dari sebuah kedai runcit.

Katanya, ketika itu, dia dikepung sekumpulan 15 lelaki tidak dikenali sebelum ditolak ke dalam semak lalu dirogol bergilir-gilir.

Anak kedua daripada empat beradik itu cuba meronta dan merayu meminta simpati daripada kumpulan lelaki tidak berperikemanusiaan itu supaya melepaskannya, tetapi dia dirogol sehingga pengsan.

“Kekuatan mereka tidak setanding saya seorang. Mereka ramai, malah rayuan saya meminta dilepaskan menjadi gurauan bagi mereka yang bernafsu iblis itu tanpa belas kasihan merobek maruah saya.

“Kejadian itu menyebabkan saya kini memerlukan belaian lelaki. Setakat ini, sudah 30 lelaki terutama suami orang meniduri saya. Saya mengenakan bayaran RM50 kepada lelaki yang ingin meniduri saya selepas berkenalan untuk tempoh tertentu,” katanya.

hmetro


Share
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive