Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

Kasi like saja apa ada hal...

Biaqpila on Facebook
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Selasa, Mei 25, 2010

Gadis kemaruk seks

DUNGUN - Seorang gadis yang sudah bertunang sanggup menjadikan hotel murah dekat pantai peranginan di sini, sebagai tempat untuk memuaskan nafsunya dengan lelaki lain hanya gara-gara dikatakan kemaruk seks.

Bagaimanapun, hubungan sulit gadis berkenaan yang menjadikan rumah tumpangan disewa secara bulanan oleh pasangan lelakinya sebagai lokasi untuk melakukan adegan panas itu terbongkar, apabila tempat itu diserbu pihak berkuasa petang kelmarin.

Ketika serbuan dibuat di rumah tumpangan terletak di Kuala Abang, kira-kira jam 5 petang kelmarin, gadis yang berasal dari Kampung Seberang Pintasan itu dikatakan baru selesai melakukan perbuatan terkutuk bersama teman lelakinya yang bekerja sebagai penjual ikan di Kompleks Perikanan Kuala Dungun.

Setelah disoal siasat anggota penguat kuasa, gadis itu turut mengaku sudah beberapa kali melakukan perbuatan tersebut dengan teman lelakinya dan kunjungannya ke situ adalah untuk melepaskan keinginan seks setelah dipercayai sudah lama tidak berbuat demikian.

sinarharian

Share
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive