Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Mei 10, 2010

TOMBOY DAN LESBIAN GEJALA SONGSANG DI SANDAKAN



Oleh: SHAIMON S JUMADI

KECANGGIHAN dalam dunia yang serba moden ini apa saja perkara boleh dilakukan mengikut trend dan selera masing-masing. Dalam konteks ini, sesiapa saja tidak boleh menafikannya mengenai wujudnya tomboy dan lesbian yang kini semakin meruncing, khususnya di daerah Sandakan, termasuk di Taman Mesra.

Di daerah Sandakan lesbian dan tomboy yang menjurus kepada perempuan kini jumlahnya semakin banyak. Golongan lesbian dan tomboy, fungsinya mahupun aktiviti yang dijalankan memang hampir serupa. Cuma bezanya tomboy mereka suka berpakaian ala lelaki, tetapi lesbian mereka berpakaian serupa perempuan asli memakai baju kurung dan sebagainya.

Yang anehnya, lesbian tidak suka berpasangan dengan lelaki kerana mereka suka dengan kaum sejenisnya; begitu juga dengan halnya tomboy akur pula dengan lesbian mereka seiring dan sejalan.

Kira-kira dua bulan yang lalu, saya menemui seorang tomboy di taman perumahan Taman Mesra Sandakan. Dalam pertemuan itu, tomboy yang berusia dalam lingkungan 20-an dalam keadaan mabuk atau pening-pening lalat.

Kitapun sedia maklum kalau orang sudah mabuk pening-pening lalat, apapun rahsia yang tersimpan semuanya terbongkar juga akhirnya.

“Saya ada girl friend cantik, selalu saya bawa tidur,”kata tomboy itu.

Saya jawab, “Kau ini sudah gilakah? Sama-sama perempuan mana ada girlfriend. Apa yang kau buat dengan awek kau itu?”

“Gini bang, kami tomboy dengan lesbian sama saja. Kami tidak suka berzina, tetapi kami sesama sendiri, korek sana korek sini, hisap sana, hisap sini,” kata tomboy yang bernama Roy itu.

Kata Roy lagi, mereka pantang bersetubuh dengan kaum lelaki kerana tidak suka dan bimbang hamil serta barang sulit mereka nanti ‘royas’ luber sana, luber sini.

Kemudian dia keluarkan satu benda daripada tasnya (beg) apa yang dia tunjukkan rupa-rupanya kemaluan palsu yang diperbuat daripada plastik bervibrator sepanjang 6 inci yang digunakan bertukar ganti untuk memuaskan nafsu masing-masing ketika berkumpul di satu rumah.

Sementara itu, selang beberapa hari saya telah menemui seorang ibu tunggal (janda) selama 8 tahun kesunyian tinggal di Taman Lucky dan Wimin Batu 6, Jalan Labuk Sandakan. Janda kaya yang berusia dalam lingkungan 40-an memang cantik tapi bukan mudah mahu pikat dia.

Saya tanya Janda itu, “kenapa kamu tidak mahu kahwin? Kamu masih muda cantik memang jadi rebutan pada setiap kaum lelaki?”

“Buat apa kahwin, bikin susah sahaja urus suami urus anak-anak, cukuplah dua anak saya,” kata Janda beranak dua itu.

“Kamu tidak kesunyiankah setelah begitu lama? Tahankah kamu menahan hawa nafsu kamu sepanjang 8 tahun menjanda?”.

“Sayakan banyak duit. Ada wang semua boleh beli,” ujar Janda itu sambil menunjukkan mesin menaikkan libido dan mesin seks yang dibeli daripada Australia dengan harga RM4,500.

“Inilah rahsia perempuan yang tidak mahu kahwin. Banyak pilihan yang kita boleh buat untuk berseronok-seronok sendirian. Tidak perlu pelukan atau layanan lelaki yang menyusahkan sahaja,” akui Janda itu berterus terang.

Kata Janda itu lagi, perkara yang dilakukannya sudah lama popular di negara barat dan Asia termasuk Jepun. Boleh dikatakan 90 peratus perempuan muda dan setengah umur atau tua tidak rasa puas bersama suami masing-masing, terlibat dengan menggunakan mesin untuk melampiaskan nafsu mereka.

sumber: sabahkini.net

Share
KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive