Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Oktober 04, 2010

Khemah dalam hutan untuk melampiaskan nafsu

Dua lelaki dan seorang gadis sanggup membina khemah yang dilengkapi tilam di bawah rimbunan perdu pokok buluh di tepi hutan sebagai tempat melampiaskan nafsu. Mereka yang berusia 21 tahun itu dikatakan mendirikan khemah berkenaan sebelum Ramadan lalu apabila banyak kondom baru dan lama ditemui bertaburan di sekitarnya.


Lokasi maksiat itu hanya kira-kira 100 meter dari rumah seorang penduduk di Simpang Perah, Kampung Kuala Rui. Mereka meninggalkan motosikal mereka dalam semak dan berjalan kaki kerana sebatang balak yang tumbang menghalang laluan ke lokasi khemah berkenaan. Bagaimanapun, hajat mereka bertiga untuk melampiaskan nafsu terbantut apabila lokasi rahsia itu diserbu sekumpulan penduduk termasuk Ketua Kampung Kuala Rui kira-kira jam 10.15 malam kelmarin.


Empat pegawai Pejabat Agama Islam Gerik diketuai Mohd Ikbal Mohd Rosli dan dua anggota Rela turut bergegas ke lokasi berkenaan pada jam 12.30 tengah malam semalam selepas dimaklumkan penduduk. Pihaknya terkejut selepas mendapati tempat itu begitu selesa kerana bukan saja terletak di bawah rimbunan pokok buluh, malah juga mempunyai khemah yang dibina supaya terhalang daripada pandangan umum dan hujan.


Selain itu, sebuah tilam turut diletakkan dalam khemah berkenaan. Kami menemui banyak kondom baru dan lama di sekitar khemah berkenaan sebagai bukti mereka sering melakukan perbuatan tidak bermoral di situ. Bagaimanapun, ketika disoal siasat, mereka mengaku tidak sempat melakukan seks ketika serbuan itu".  Menurutnya, dua lelaki dan seorang gadis itu adalah dari luar kampung terbabit, manakala gadis berkenaan bekerja di sebuah pusat ternakan ikan di Tasik Banding. “Ketiga-tiganya turut mengaku mendirikan khemah sejak sebelum Ramadan lalu

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive