Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Isnin, Oktober 25, 2010

Ghairah lihat isteri tuan rumah


AMPANG: Padah kerana menunjukkan kemaluannya, seorang lelaki kemaruk seks ditahan suami pemilik rumah yang disewanya sebelum diserahkan kepada polis di Pandan Jaya, di sini.

Dalam kejadian kira-kira jam 1 tengah hari Jumaat lalu itu, lelaki warga Pakistan terbabit menunjukkan kemaluannya kepada seorang wanita berusia 20-an yang juga pemilik rumah disewanya ketika berada di tandas rumah berkenaan.


Menurut sumber polis, lelaki terbabit yang berusia 30-an dan bekerja sebagai tukang sapu pada mulanya menggunakan bilik air di rumah itu.


“Mungkin disebabkan ghairah melihat pemilik rumah sewanya, dia membuka kainnya dan menunjukkan kemaluan kepada wanita itu.


“Melihatkan tindakan lelaki terbabit, wanita itu takut, namun mendiamkan diri sebelum menceritakan kepada suaminya,” katanya.


Menurutnya, suami mangsa yang berang dengan tindakan lelaki terbabit memaklumkan kejadian kepada polis.


“Siasatan mendapati lelaki terbabit menyewa bilik di tingkat dua rumah kedai yang didiami pasangan berkenaan dan dia sudah menetap di situ sejak beberapa bulan lalu.


“Ketika kejadian, mangsa dan suspek hanya tinggal berdua dan suami wanita berkenaan tiada di rumah kerana keluar bekerja,” katanya.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan wanita terbabit dan penahanan lelaki itu.

HM


KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive