Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Jumaat, November 12, 2010

UMNO Rampas Markaz Seminggu, PAS Ambil Masa 1 Jam Tawan Semula

Pertahankan Markas PAS

Walaupun UMNO telah merampas Markaz PAS Bukit Baru, namun hari ini jam 6.30 petang tadi PAS kembali menawan semula Markaz yang dirampas oleh UMNO seminggu yang lalu dengan hanya 1 jam sahaja yang disusuli dengan solat magrib dan isyak serta solat hajat menunjukkan kebiadaban UMNO yang tidak bertamadun merampas Markaz PAS Bukit Baru.

Solat hajat yang dihadiri kira-kira 100 orang termasuk beberapa pemuda UMNO turut serta dalam solat hajat tersebut. Solat hajat tersebut bertujuan memohon dari Allah agar dijauhkan dari perbuatan zalim dari pihak musuh yang seakan-akan mencabar Islam dengan merobohkan pusat pendidikan anak-anak dan surau.

Jemaah yang hadir

Ini merupakan markaz kedua yang cuba diganggu oleh UMNO selepas Markaz pertama di Bukit Katil yang menempatkan PASTI. Tindakan yang cuba dilakukan oleh UMNO seperti menonjolkan kebodohannya yang tidak bertamadun serta memalukan orang melayu sahaja.

Berjaya merampas semula Markaz dari UMNO

Mereka merampas markaz tersebut dengan menukarkan mangga tanpa segan silu bahawa markaz tersebut masih lagi milik PAS. Mereka membayar RM1000 kepada tuan rumah sebagai deposit pendahuluan. Akibat tindakan jakun mereka, mereka telah memasang perangkap sendiri kerana dalam perjanjian bangunan itu adalah milik PAS.

Bendera UMNO yang telah diturunkan

Perjuangan membebaskan bangunan itu seperti membebaskan diri dari cengkaman Yahudi (UMNO). Akhirnya mereka tercekik dengan propaganda mereka yang seakan-akan mencerminkan sikap tidak cerdik seorang pemimpin yang bergelar Yang Berhormat.

Bangunan yang dirampas seminggu oleh UMNO boleh klik link ini.


batuvskayu


2 ulasan:

  1. saya nak ckap la..

    umno mmg kpala bodoh.. dulu, skarang dan selamanya..

    BalasPadam
  2. umno adalah lebih jijik dari yahudi. yahudi pun tak memusuhi sesama bangsa diorg..

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive