Dey Macha

dsp160519

dsp231112
IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, April 03, 2011

LAWAK AHAD: SORRY SIR



Rahim sedang di temuduga di sebuah syarikat:

Penemuduga : Nama encik siapa ?

Rahim : Nama saya Rahim

Penemuduga : Boleh encik ceritakan tentang keluarga encik ?

Rahim : Keluarga saya mempunyai 7 beradik.. saya anak yang sulung,semua adik saya masih belajar di Kampung.. Orang Tua saya tinggal di Kedah.. Nenek dan Datok saya dari sebelah ayah tinggal di Penang. Nenek dan Datuk dari sebelah Ibu pula tinggal di Kelantan.. Bapa saudara dan mak saudara tinggal di Kuala Lumpur..

Penemuduga : Apakan encik boleh berbahasa Ingeris ?

Rahim : Yes .. sir

Penemuduga : Now tell me about your family in English!

Rahim : Sorry sir .. i don’t have family in English they’re all living in Malaysia.




KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

KOMEN
0 KOMEN

0 komen (Sila komen sikit..):

Catat Ulasan

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive