Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Khamis, April 07, 2011

UNDIAN VIDEO SEKS: BAYANGKAN ANDA ORANG UMNO BOLEH?


Get your own Poll!


SYARAT-SYARAT UNDIAN:

1.ANDA MESTILAH BUKAN DI ANTARA TIGA DATO T
2.ANDA TAK SEMESTINYA ORANG UMNO,CUKUP DENGAN MEMBAYANGKAN SEBAGAI ORANG UMNO SAHAJA.
3.KAKITANGAN UTUSAN MELOYA,TV3SUKU ADALAH DIGALAKKAN MENGUNDI.
4.UNDIAN SMS TIDAK DI TERIMA KERANA AKAN MERUGIKAN DUIT RAKYAT.


TEMPOH UNDIAN: DULU KINI DAN SELAMA-LAMANYA.




KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

5 ulasan:

  1. hamPas lebih sygkan PASTI dr nyawa manusia..mempertahankan PASTI utk tidak dirobohkan demi tujuan pelebaran jalan walhal nyawa seorang budak sekolah menjadi mangsa tetapi puak2 hamPas masih berdegil walaupon nyawa melayang punya lah kera kepala mereka ini walau nyawa anak2 kecil menjadi taruhan..apa slhnya berkorban sikit dan dpt pampasan buat la tempat lain. memang ego hamPas ni satu sen tarak guna otak ada kat bontot ka?serban tinggi KLCC tp otak mcm kanak2 autism

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama9/4/11 8:27 PG

    Bro, kau tau ke cita sebenarnye...klu setakat baca utusan meloya baik hang diam je...

    BalasPadam
  3. datuk t dapat duit, katak2 dapt duit kerana sebar fitnah.....yg penyokong umporno dapat apa?

    tidak lain tidak bukan..dapat dosa percuma yg akan dijilat oleh api neraka. rugi dunia akhirat.

    apakah Allah sedang menyusun beberapa pilihan bencana alam utk hadiah dgn sebab kejahatan umat melayu umporno memfitnah seorg peimpin melayu islam yg baik?

    bersedia saja lah.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama10/4/11 9:59 PG

    kpd Tanpa Nama 7/4/11 11:48 PM

    dh berapa orang kanak2 yg mati d PASTI??

    BalasPadam
  5. pemfitnah dpt duit, katak2 yg melompat juga dpt duit x percaya ty lah mrk dgn hati yg ikhlas kalau mrk takut pd Allah mrk akan mengaku tp kalau hati mrk dah hitam pekat dan kotor mrk x kan brcakap benar. pencacai2 umporno dpt apa? jwb nya dpt dosa kering, neraka dan rugi di akhirat sebagaimana yg Allah jelaskan dlm Surat Al Hujaraat Ayat:12 kalian bacalah..ssiapa yg mengenali anwar sejak dari zaman bujang nya sewaktu memimpin ABIM, Solat Sunat Tahajjud menjadi rutin dlm hidup nya..ingat lah jgn suka2 ikut org lain memfitnah krn dosa fitnah lebih besar dari membunuh.anda tidak akan masuk syurga selagi anwar tidak memaafkan nya, tergantung lah ROH anda..jgn lah jadi manusia yg rugi di dunia dan di akhirat, sdg kan org yg membawa dan menayangkan video seks ni adalah termasuk org yg FASIK dan Munafik tp mrk dpt pembelaan dari penguasa tp tidak dari Allah.

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive