Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Ahad, Mei 01, 2011

Kes kematian kerana terlampau kemaruk dengan seks




Seseorang menghembuskan nafas terakhirnya ketika melakukan seks, entah itu kerana serangan jantung mendadak ataupun stroke adalah sesuatu yang sangat biasa kita dengar,namun orang orang dibawah ini mengalami kematian yang amat luarbiasa kerana seks...


1. Seorang lelaki terbunuh selepas disodomi oleh seekor kuda di Enumclaw sebuah ladang kuda di Washington pada julai 2005, Colon () dan Bahagian bawah organ lelaki ini Robek (Ruptur) akibat dari seks liar yang dilakukannya .. Mangsa merupakan seorang pelanggan dari Kelab Beastality yang menawarkan para lelaki yang ingin berhubungan seks dengan binatang

2. Brent Tyler and Chelsea Tumbleston, keduanya berusia 21 tahun mati setelah jatuh dari ketinggian 50 kaki dari atap sebuah bangunan di Colombia, South Carolina. seorang saksi melihat tubuh telanjang mereka berdua di jalanan, dan setelah siasatan dilakukan oleh pihak polis, dijumpai bahawa pakaian mereka tertinggal di bumbung bangunan.. dipercayai keduanya sedang dalam keadaan "Fly" dan kemudian jatuh ..

3. Kita sering kali mendengar banyak pasangan yang melakukan seks di tempat umum, tempat parking kereta atau sebagainya, tetapi tentulah tidak ada yang melampaui keberanian pasangan Mduduzi Michael Bandezi dan Sibongile Radebe, yang melakukan seks di atas rel keretapi yang mereka rasa sudah tidak digunakan di Afrika Selatan , kemudian mereka mati dilanggar oleh keretapi .. pemandu keretapi berkata ia telah membunyikan hon namun keduanya tidak sedar dan tetap sibuk dengan "urusannya" dan menariknya dijumpai bahawa pada tubuh lelaki masih terlekat kondom pada penisnya ..

4. Satu pasangan di Namibia mati dilanggar oleh lori apabila mereka sedang melakukan seks diatas jalan, pemandu lori mendakwa bahawa keduanya sedang dalam keadaan mabuk dan melakukan seks di tengah jalan .. ini satu contoh bahawa alkohol itu tidak selari dengan seks ..

5. Seorang lelaki bernama Robert Ashley yang berumur 30 tahun dari Aflao ghana ini mungkin adalah lelaki dengan libido besar .. dia tidak menyedari pasangan seksnya yang bernama Suametor Denou yang berumur 75 tahun telah terkorban ketika hubungan seks mereka dan tetap menghenjutnya dengan kuat .. Wanita tua ini telah berteriak meminta ashley untuk berhenti namun ashley tetap saja "menghenjutnya" dan akhirnya wanita tua ini pun terus memukulnya dengan tongkat ke dahinya untuk membuatnya berhenti .. namun ashley semakin kasar dan akhirnya .. matilah si wanita tua itu …

6. Kirsten Taylor, seorang wanita berusia 29 tahun berasal dari Pensilvania ini menemui ajalnya ketika melakukan seks dengan suaminya yang bernama Toby .. pasangan ini merupakan penagih berat sado masokisme .. pada ketika kejadian si suami mengepit isterinya dengan kabel elektrik dan kemudian mencolokkan kabel itu dan menekan on dan off berkali kali saat melakukan seks sakit itu ..

7. Bagi Jose Agustin Noh bekerja di rumah mayat sungguh memberinya banyak keuntungan, sebut saja, akses untuk menikmati kemudahan yang kebanyakan orang normal tidak mungkin terfikir, seperti melakukan seks di ruangan mayat, namun sayangnya bagi dia dan kekasihnya yang bernama Ana Maria Camara Suarez, hubungan seks mereka di dalam bilik mayat berakhir dengan tragedi apabila gas karbon monoksida mencabut nyawa mereka ketika mereka tertidur selepas melakukan seks, ketika kejadian ini terjadi pasangan ini sengaja membiarkan motor bilik menyala untuk mendinginkan bilik .

bk- betapa berhubungan seks juga boleh membunuh jika terlampau kemaruk sehingga terlupa keselamatan diri....

jom-layanzzz

KONGSI CERITA INI MELALUI FACEBOOK

1 ulasan:

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive