Dey Macha

Dey Macha
NAK TERSENGIH SELALU? SILA LIKE BIAQPILA PAGES

IKLAN BANNER RM30-TEKS RM10 SEBULAN biaqpila(at)gmail.com



Rabu, Mac 12, 2014

BOMOH MALUKAN ISLAM,JAKIM BOLEH DOK BIAQ???



DEY MACHA!!!
MANA PI PIHAK BERKUASA AGAMA?
AWAT TAK PI TANGKAP SAJA DEPA NI
BIKIN MALU UMAT ISLAM BRO
SATU DUNIA TENGOK INI BOMOH
BERDENGUNG BETOI
KAH! KAH! KAH!










Sudah ramai yang memberikan komen tentang hal ini terutamanya mengaitkan aktiviti bomoh ini dengan perkara khurafat dan sudah tentu mencemarkan imej serta memalukan Malaysia. Ritual yang dilakukan oleh bomoh ini amat memalukan dan tidak terfikir oleh akal.



Aksi pertamanya dan komen Dr Asri boleh ditonton dan dibaca di sini.


Respons orang ramai termasuk pemimpin negara terhadap bomoh ini boleh anda baca di sini. Yang sadisnya, aksi ritual bomoh ini serta pembantunya turut disindir oleh masyarakat antarabangsa. Misalnya:






Apa kaitan bomoh ini dengan UMNO? Lihat gambar:








duniacacamarba

SET BERSALIN MURAH (NONA ROGUY, SALINDAH DAN SENDAYU TINGGI)

9 ulasan:

  1. Bomoh tu pakai lencana 1msia! Kah kah kah. Umno dan bomoh memang memalukan

    BalasPadam
  2. what the fuck!??? LOL

    BalasPadam
  3. aku betul x puas hatilah dgn bomoh bangang nih. woi..xde ke..sape2 yang bleh halau bomoh setan ni dari situ. malu wei! peliklah nape xde sape yang amik tindakan. dah tua nk mampos pon msih lgi gila glamour. cilaka punye org tua. dah buang tebiat nk mampos ke per

    BalasPadam
  4. mohd azrul13/3/14 2:16 PG

    sebab pihak berkuasa agama akan ambil tindakan kalau yg buat itu org pr sebab org umno bn kebal dari tindakan kah kah kah

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama13/3/14 5:27 PG

    Bomoh ni kalau masuk maharaja Lawak...boleh dapat no. 3...kah kah kah...

    BalasPadam
  6. Do not ask JAKIM.. This fella was brought the Leader which JAKIM may not know regarding this beforehand.

    Think wise la people..

    BalasPadam
  7. rosmah yg suruh kut

    BalasPadam
  8. Patutlah tak dapat tangkap Ayah Pin sampai sekarang, rupanya dia penyokong tegar UMNO/BN.

    BalasPadam
  9. cite lebat la ni bomoh.. bomohkan la gigi ko dulu biar Nampak hensem masuk paper,,bangang,,, klau la aku de kat situ!!

    BalasPadam

Sendiri mau ingat...

LISTEN TO AL-QURAN ONLINE

Listen to Quran

Blog Archive